تاریخ: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
2

قیمت گلکسی A۱۵ فاش شد؛ خبر خوش برای ایرانی‌ها/ عکس

اخیراً اطلاعات زیادی از سامسونگ گلکسی A۱۵ فاش شده و ظاهراً این روند قرار است ادامه‌دار باشد. طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، فروشگاه والمارت مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی A۱۵ ۵G را برای بوست‌موبایل، ارائه‌دهنده‌ی خدمات بی‌سیم آمریکایی، در وب‌سایت خود فهرست کرده است (اگرچه هنوز این گوشی در انبار موجود نیست). والمارت حتی قیمت گوشی سامسونگ […]



اخیراً اطلاعات زیادی از سامسونگ گلکسی A۱۵ فاش شده و ظاهراً این روند قرار است ادامه‌دار باشد.
طبق گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، فروشگاه والمارت مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی A۱۵ ۵G را برای بوست‌موبایل، ارائه‌دهنده‌ی خدمات بی‌سیم آمریکایی، در وب‌سایت خود فهرست کرده است (اگرچه هنوز این گوشی در انبار موجود نیست).
والمارت حتی قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A۱۵ را نیز ذکر کرده است. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A۱۵ در سایت ۱۳۹ دلار ثبت شده که با این مقدار پول، شما دستگاهی با قابلیت ۵G و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در رنگ Blue Black دریافت می‌کنید. به نظر می‌رسد این تنها رنگی است که برای گوشی اقتصادی جدید سامسونگ ارائه خواهد شد.
سامسونگ گلکسی A۱۵ دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی ۱۰۸۰p، پردازنده مدیاتک، چهار گیگابایت رم، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این‌ها همه‌ی مشخصاتی هستند که والمارت ارائه می‌دهد.
مشخص نیست که کدام پردازنده‌ی مدیاتک وارد گوشی گلکسی A۱۵ می‌شود. شایعات قبلی، پردازنده‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس را برای این گوشی سامسونگ پیش‌بینی کرده بودند.
همچنین طبق شایعات، قرار بود گلکسی A۱۵ ۵G با قیمتی در حدود ۱۴۹ دلار به فروش برسد. قیمت گوشی گلکسی A۱۴ به ۱۹۹ دلار می‌رسید اما قیمت این مدل ۱۳۹ دلار گفته شده است.
افت قیمت گوشی‌های اقتصادی سامسونگ خبر خوبی برای ایرانی‌ها است. با توجه به استقبال از گوشی گلکسی A۱۴ بین کاربران ایرانی، به‌احتمال زیاد گلکسی A۱۵ نیز محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا خواهد کرد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 87502 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.