تاریخ: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
1

گران‌قیمت‌ترین جت شخصی دنیا زیر پای جو بایدن!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این هواپیما به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد رئیس جمهور و کارکنانش طراحی شده‌است. ویژگی‌هایی از قبیل سوئیت برای رئیس جمهور، یک اتاق کنفرانس، یک مرکز پزشکی و یک سیستم ارتباطی امن. بیشتر بخوانید: تاکسی‌های پرنده بر فراز شهر بن‌سلمان به پرواز در می‌آیند! فضای داخلی هواپیما […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این هواپیما به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد رئیس جمهور و کارکنانش طراحی شده‌است. ویژگی‌هایی از قبیل سوئیت برای رئیس جمهور، یک اتاق کنفرانس، یک مرکز پزشکی و یک سیستم ارتباطی امن.

بیشتر بخوانید:
تاکسی‌های پرنده بر فراز شهر بن‌سلمان به پرواز در می‌آیند!
فضای داخلی هواپیما نیز به گونه‌ای طراحی شده‌است که حداکثر راحتی را برای رئیس جمهور و کارکنانش در طول پروازهای طولانی فراهم کند. ویژگی‌هایی از جمله یک دفتر خصوصی، یک اتاق خواب و یک اتاق کنفرانس بزرگ که می‌تواند تا ۱۰۰ نفر را در خود جای دهد.

این جت شخصی در راستای جابه‌جایی رئیس جمهور و کارکنانش در هر نقطه از جهان، در هر زمان، با حداکثر سرعت، کارایی و امنیت طراحی شده‌است.
قیمت این جت شخصی ۱.۶ میلیارد دلار تخمین زده شده‌است.

بیشتر بخوانید:
هوش‌مصنوعی تهران را در ۵۰ سال آینده به تصویر کشید!/ عکس
عکس | مدل گران‌تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟
افشای تغییرات دوربین سامسونگ‌های آینده!
منبع: aeroaffaires
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 96607 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.