تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۲

لیمو ارزان‌قیمت سامسونگ عرضه شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گلکسی A۲۴ در نسبت با قیمت بسیار مناسب خود، عملکرد مناسبی دارد؛ یک پنل Super AMOLED دارد که ۶.۵ اینچ و ۹۰ هرتز با وضوح ۱۰۸۰p است. با ۴ گیگابایت رم، ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت رم، عرضه می‌شود. این گوشی از پلاستیک ساخته شده و وزن آن ۱۹۵ گرم است. […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گلکسی A۲۴ در نسبت با قیمت بسیار مناسب خود، عملکرد مناسبی دارد؛ یک پنل Super AMOLED دارد که ۶.۵ اینچ و ۹۰ هرتز با وضوح ۱۰۸۰p است. با ۴ گیگابایت رم، ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت رم، عرضه می‌شود.

این گوشی از پلاستیک ساخته شده و وزن آن ۱۹۵ گرم است. صفحه نمایش دارای کنتراست عمیق AMOLED و خروجی پانچ است.

جعبه‌گشایی که صورت گرفته است، مختص مدل سبز لیمویی است و مانند گلکسی A۳۴ ظاهری جوان‌پسند دارد. Galaxy A۲۴ تجسم زبان طراحی Galaxy به شیوه مینیمالیستی است.
بیشتر بخوانید:
آژیر خطر زده شد؛ شعله‌های خورشیدی به سمت زمین می‌آیند؟
عکس | بوگاتی در دبی برج می‌سازد؛ فقط ابرثروتمندان می‌توانند اینجا زندگی کنند!
جهت مشاهده اخبار روز نجوم به صفحه فناوری در خبرآنلاین مراجعه کنید.
منبع: GSMARENA
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13610 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.