تاریخ: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
1

مار غول‌پیکری که زلزله آن را از زمین بیرون کشید!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قدمت این اثر شگفت‌انگیز باستانی به بیش از ۵۰۰ سال و زمانی که کنترل این منطقه به دست آزتک‌ها بود، می‌رسد. این مجسمه پس از زلزله‌ای به بزرگی ۷.۶ ریشتر در مکزیکوسیتی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲ کشف شد. آزتک‌ها معبد و هرم می‌ساختند و به خدایانی باور از جمله «کوئتزالکواتل» باور […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قدمت این اثر شگفت‌انگیز باستانی به بیش از ۵۰۰ سال و زمانی که کنترل این منطقه به دست آزتک‌ها بود، می‌رسد. این مجسمه پس از زلزله‌ای به بزرگی ۷.۶ ریشتر در مکزیکوسیتی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲ کشف شد.

آزتک‌ها معبد و هرم می‌ساختند و به خدایانی باور از جمله «کوئتزالکواتل» باور داشتند که اغلب به صورت مار تصویر می‌شد. به گفته باستان‌شناسان، با این حال، مشخص نیست که آیا این مجسمه همان باور را به تصویر می‌کشد یا خیر.
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 76823 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.