تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
1

مرد مرموز علم و فناوری کنار آخرین شاه یوگسلاوی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیکلا تسلا دانشمند بزرگ و مرموز به باور بسیاری همچون لئوناردو داوینچی جلوتر از زمانه خود بود. ابداعات و اختراعات تحسین‌برانگیز او همچنان مایه حیرت جهانیان است. تسلا در میانه قرن نوزدهم در کرواسی امروزی که آن دوران در امپراتوری اتریش قرار داشت زاده شد و سال ۱۸۸۴ به آمریکا مهاجرت […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیکلا تسلا دانشمند بزرگ و مرموز به باور بسیاری همچون لئوناردو داوینچی جلوتر از زمانه خود بود. ابداعات و اختراعات تحسین‌برانگیز او همچنان مایه حیرت جهانیان است.
تسلا در میانه قرن نوزدهم در کرواسی امروزی که آن دوران در امپراتوری اتریش قرار داشت زاده شد و سال ۱۸۸۴ به آمریکا مهاجرت کرد و شهروند آن کشور شد.
برخی به او لقب مخترع قرن بیستم داده‌اند و به باور بسیاری او اولین کسی است که رادیو را اختراع کرد.
دانشمند بزرگ و مرموز صرب‌تبار یکسال پیش از مرگش در سال ۱۹۴۳ با پتر دوم آخرین پادشاه یوگوسلاوی دیدار کرد.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 21142 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.