تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
1

ماهواره‌های استارلینک بیشتری در مدار قرار گرفتند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این یازدهمین پرتاب و فرود برای اولین مرحله این موشک است که در اقیانوس اطلس مستقر بود و در آن ۲۳ ماهواره استارلینک از مرحله بالایی فالکون ۹ به مدار پایین زمین، درست کمتر از ۶۵ دقیقه پس از بلند شدن، مستقر شدند. ماموریت صبح امروز، هشتادمین پرتاب مداری اسپیس ایکس […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این یازدهمین پرتاب و فرود برای اولین مرحله این موشک است که در اقیانوس اطلس مستقر بود و در آن ۲۳ ماهواره استارلینک از مرحله بالایی فالکون ۹ به مدار پایین زمین، درست کمتر از ۶۵ دقیقه پس از بلند شدن، مستقر شدند.

ماموریت صبح امروز، هشتادمین پرتاب مداری اسپیس ایکس در سال ۲۰۲۳ بود. اکثر این پروازها به ساخت ابرصورت فلکی استارلینک اختصاص یافته است که خدمات اینترنتی را به مشتریان در سراسر جهان ارسال می‌کند. به گفته جاناتان مک داول، اخترفیزیکدان و ردیاب ماهواره، در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ ماهواره استارلینک عملیاتی در مدار پایین زمین وجود دارد.
منبع: space

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79070 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.