تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
1

مثبت بورس ادامه‌دار نشد / دلیل منفی امروز چه بود؟

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ فشار فروش امروز در گروه خودرویی کاملا ملموس بود و بازار سهام دوباره تحت تاثیر عملکرد گروه خودرویی قرار داشت. منفی امروز گروه خودرویی به دلیل تاکید مجدد شورای رقابت بر انحصاری بودن بازار خودروهای داخلی و مونتاژی بود. تاکید مجدد بر انحصاری بودن این بازار دست سیاست‌گذار را برای […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ فشار فروش امروز در گروه خودرویی کاملا ملموس بود و بازار سهام دوباره تحت تاثیر عملکرد گروه خودرویی قرار داشت.

منفی امروز گروه خودرویی به دلیل تاکید مجدد شورای رقابت بر انحصاری بودن بازار خودروهای داخلی و مونتاژی بود.

تاکید مجدد بر انحصاری بودن این بازار دست سیاست‌گذار را برای قیمت‌گذاری باز می‌گذارد و همچنان امکان دارد سیاست‌های غلط سابق دنبال شود.

همچنین شایعاتی مدتی در بازار سهام مبنی بر انتقال خودرو و خساپا به بازار پایه نقل می‌شود که با فرصت سازمان بورس تا تیر ۱۴۰۳ به این شرکت‌ها برای خروج ماده ۱۴۱ قانون تجارت خطر این انتقال رفع شده است.

این روزها بازار سهام بر محور گروه خودرویی میچرخد و دنبال کردن اخبار خودروسازان برای پیش‌بینی آینده بازار سهام یک ضرورت شده است.

نقشه بازدهی بازار سرمایه

روند معاملات بازار سهام

رویدادهای مهم

معاملات بورس کالا

عرضه چدن ذوب آهن اصفهان

عرضه وکیوم باتوم

عرضه پتروشیمی‌ها در بورس کالا

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35506 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید