تاریخ: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
2

مرد افغان: دخترم را ترک موتور مرد ایرانی دیدم و خفه‌اش کردم!

مرد ۵۵‌ساله به نام بصیر شامگاه هجدهم تیر امسال دو دختر جوانش را در خانه‌شان در شهرک ولیعصر(عج) تهران زندانی کرد و بعد از شکنجه آنها، اناز ۱۹‌ساله را به قتل رساند. او با صحنه‌سازی قصد داشت ماجرا را خودکشی نشان دهد که ناکام ماند.  متهم پس از افشای راز قتل گفت‌: قصد قتل نداشتم، […]



مرد ۵۵‌ساله به نام بصیر شامگاه هجدهم تیر امسال دو دختر جوانش را در خانه‌شان در شهرک ولیعصر(عج) تهران زندانی کرد و بعد از شکنجه آنها، اناز ۱۹‌ساله را به قتل رساند.
او با صحنه‌سازی قصد داشت ماجرا را خودکشی نشان دهد که ناکام ماند. 
متهم پس از افشای راز قتل گفت‌: قصد قتل نداشتم، می‌خواستم دخترم اناز و خواهرش را آن‌قدر کتک بزنم که فلج شوند و دیگر نتوانند از خانه بیرون بروند و با مردی غریبه در ارتباط باشند.
دخترم قربانی غیرت من شد. مرد ایرانی که نگهبان پارک محله‌مان است، دو دخترم را فریب داده و عاشق خود کرده بود. آخرین بار دخترم را ترک موتور مرد ایرانی دیدم و غیرتم به جوش آمد . از مرد ایرانی خواستم به خواستگاری دخترم بیاید اما نیامد.
شب حادثه دخترانم قصد داشتند به دیدن آن مرد بروند که در اتاق زندانی شان کردم. بعد کتکشان زدم . نفهمیدم چطور اناز را خفه کردم.
پس از تایید سلامت روانی متهم و اخذ آخرین دفاع پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و قرار است متهم به زودی از جنبه عمومی جرم در شعبه یازدهم محاکمه شود.

۴۷۴۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 77125 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید