تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

مسن‌ترین بدنساز جهان که در ۹۰ سالگی رکورد زد/ عکس

نادیا زکالوند: «جیم آرینگتون» وقتی ۸۳ ساله بود توانست نام خود را در رکوردهای گینس با عنوان مسن‌ترین بدنساز دنیا ثبت کند و اکنون ۷ سال پس از آن زمان، با شرکت در رقابت‌های بدنسازی فدراسیون ملی، در ۹۰ سالگی این عنوان را تمدید کرد. آرینگتون در گروه بالای ۷۰ سال، رتبه سوم را به‌دست […]



نادیا زکالوند: «جیم آرینگتون» وقتی ۸۳ ساله بود توانست نام خود را در رکوردهای گینس با عنوان مسن‌ترین بدنساز دنیا ثبت کند و اکنون ۷ سال پس از آن زمان، با شرکت در رقابت‌های بدنسازی فدراسیون ملی، در ۹۰ سالگی این عنوان را تمدید کرد.
آرینگتون در گروه بالای ۷۰ سال، رتبه سوم را به‌دست آورده، اما در گروه بالای۸۰ سال، نفر اول شده است.

آرینگتون هنگام تولد فقط حدود ۲/۵ کیلوگرم وزن داشته و سال‌های اولیه زندگی‌اش گرفتار چندین بیماری بوده است. او می‌گوید، وزنه‌برداری را از ۱۵ سالگی شروع و از آن زمان تاکنون با فکر اینکه بتواند ابرقهرمان باشد، دایما ورزش کرده است.
جیم آرینگتون که هنوز هفته‌ای ۳ بار و روزی ۲ ساعت در باشگاه ورزش می‌کند، می‌گوید، «حفظ رکورد ۷ سال پیش، دنیای جدیدی پیش رویم باز کرده است.»
منبع:
upi

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14978 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید