تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
1

مقایسه کوییک نیم‌میلیاردی و اطلس فیس لیفت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق اعلام سایپا اطلس در چهار تیپ مختلف تولید می‌شود که نسخه فول‌آپشن آن با گیربکس اتومات و امکاناتی مثل نمایشگر هفت اینچ، دوربین عقب، دکمه‌های کنترلی روی فرمان و سقف سانروف به‌فروش می‌رسد. البته باوجود قرار گرفتن اطلس در فهرست مدل‌های مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه، هنوز قیمت آن در […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق اعلام سایپا اطلس در چهار تیپ مختلف تولید می‌شود که نسخه فول‌آپشن آن با گیربکس اتومات و امکاناتی مثل نمایشگر هفت اینچ، دوربین عقب، دکمه‌های کنترلی روی فرمان و سقف سانروف به‌فروش می‌رسد.

البته باوجود قرار گرفتن اطلس در فهرست مدل‌های مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه، هنوز قیمت آن در کارخانه مشخص نیست. اکنون می‌توانید در مورد تفاوت‌ این دو خودرو بیشتر بخوانید.

۲۲۷۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113322 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.