تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۴۲
1

مهارت آقای بازیگر در خط چشم کشیدن

محمد صادقی استوری جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است.او اصالت مازندرانی داشته و پدر مرحومش بابلی و مادر او اهل آمل است. او فارغ التحصیل مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع لیسانس می باشد.محمد صادقی بازیگری که با […]



محمد صادقی استوری جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است.او اصالت مازندرانی داشته و پدر مرحومش بابلی و مادر او اهل آمل است. او فارغ التحصیل مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع لیسانس می باشد.محمد صادقی بازیگری که با انتشار فیلمی از خود با اظهارات غیر متعارف و غیر قانونی مخاطبانش را دعوت به خشونت کرده بود پس از ۲۵ روز بازداشت با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست رسیدگی به پرونده با قرار وثیقه موقتا آزاد شد.او به تازگی استوری جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 57047 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید