تاریخ: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

مواجهه جنگنده‌های ترکیه، عربستان سعودی و پاکستان در آسمان/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این رزمایش کشورهای عربستان سعودی، ترکیه و پاکستان در آن شرکت می‌کنند. بیشتر بخوانید: سوخوهایی که ایران خریده چند؟/ عکس بنابر تصوری که در بالا آورده شده‌است؛ پایین ترین جنگنده، جنگنده F-16 نیروی هوایی پاکستان lست و پس از آن به ترتیب جنگنده F-15 نیروی هوایی عربستان، جنگنده J-10 نیروی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این رزمایش کشورهای عربستان سعودی، ترکیه و پاکستان در آن شرکت می‌کنند.
بیشتر بخوانید:
سوخوهایی که ایران خریده چند؟/ عکس

بنابر تصوری که در بالا آورده شده‌است؛ پایین ترین جنگنده، جنگنده F-16 نیروی هوایی پاکستان lست و پس از آن به ترتیب جنگنده F-15 نیروی هوایی عربستان، جنگنده J-10 نیروی هوایی پاکستان، جنگنده F-16 نیروی هوایی ترکیه، جنگنده JF-17 نیروی هوایی پاکستان وجنگنده J-7 نیروی هوایی پاکستان قرار دارند.
بیشتر بخوانید:
سوخو ۵۷ یا اف ۲۲، کدام جنگنده برتر است؟
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 99212 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.