تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۲

میمون در کلانتری ۹ تهران خبرساز شد/ عکس

ماموران کلانتری ۹ خیابان ناصرخسرو-(امام خیمنی(ره)- ۶۰ سال پیش، یک شب را با یک مهمان ناخوانده سپری کردند. روزنامه اطلاعات ۲ تیر ۱۳۴۲ خبری منتشر کرده از انتقال یک میمون بی صاحب در داخل جعبه به کلانتری. ماموران که نسبت به جعبه پر سر و صدا و پرجنب و جوش پیاده رو مشکوک شده بودند، […]



ماموران کلانتری ۹ خیابان ناصرخسرو-(امام خیمنی(ره)- ۶۰ سال پیش، یک شب را با یک مهمان ناخوانده سپری کردند. روزنامه اطلاعات ۲ تیر ۱۳۴۲ خبری منتشر کرده از انتقال یک میمون بی صاحب در داخل جعبه به کلانتری. ماموران که نسبت به جعبه پر سر و صدا و پرجنب و جوش پیاده رو مشکوک شده بودند، جعبه را تفتیش و میمون درون آن را با خود به کلانتری منتقل می‌کنند. طبق عکس منتشر شده در روزنامه، میمون ترسیده و فضای کلانتری را حسابی بهم ریخته است. افسر نگهبان از خبرنگار اطلاعات خواسته که با انتشار خبر باعث پیدا شدن صاحب میمون شود.

۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9924 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید