تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

نخستین نگاه به رقیب جدی آیفون ۱۵ / عکس

وب‌سایت MySmartPrice رندرهای باکیفیتی را از پیکسل ۸ و ۸ پرو منتشر کرده است که سه رنگ این محصولات را به نمایش می‌گذارند. این رنگ‌ها برای مدل پرو شامل آبی، سفید و مشکی و برای مدل استاندارد شامل نارنجی/صورتی، خاکستری و مشکی است. زبان طراحی سری پیکسل ۸ تفاوت زیادی با دو نسل قبلی خود […]



وب‌سایت MySmartPrice رندرهای باکیفیتی را از پیکسل ۸ و ۸ پرو منتشر کرده است که سه رنگ این محصولات را به نمایش می‌گذارند. این رنگ‌ها برای مدل پرو شامل آبی، سفید و مشکی و برای مدل استاندارد شامل نارنجی/صورتی، خاکستری و مشکی است.
زبان طراحی سری پیکسل ۸ تفاوت زیادی با دو نسل قبلی خود ندارد. گوگل در سری پیکسل ۶ ماژول دوربین عقب خود را تغییر داد و این طراحی را در پیکسل ۷ بهینه‌سازی کرد؛ حالا پیکسل ۸ هم در همین مسیر قدم گذاشته است. طراحی متمایز این دستگاه باعث می‌شود هرکسی که گوشی را از دور می‌بیند، به‌راحتی بتواند آن را تشخیص دهد.

گوگل پیش‌تر در یک تبلیغ رسماً طراحی گوشی‌های پرچمدار جدید خود را که در تاریخ ۱۲ مهرماه معرفی می‌شوند، به ما نشان داده بود. در این تصاویر جدید هم می‌توانیم همین ویژگی‌ها، ازجمله تعبیه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست بدنه را ببینیم.
مشخصات احتمالی سری پیکسل ۸ گوگل
در گزارش‌ها آمده است که پیکسل ۸ پرو از نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED تخت با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن +QHD یا ۱۴۴۰p بهره می‌برد. قلب تپنده این دستگاه چیپست اختصاصی تنسور جی ۳ خواهد بود که با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.
در قاب عقب پیکسل ۸ پرو سه دوربین قرار گرفته که احتمالاً شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی است. مدل پرو در بخش سلفی از دوربین ۱۱ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

در مدل پیکسل ۸ معمولی اما احتمالاً باید منتظر نمایشگر ۶.۲ اینچی OLED با رزولوشن +FHD یا ۱۰۸۰p باشیم. این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. در بخش سلفی هم یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تعبیه می‌شود.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 54535 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.