تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
2

نشستن پشت فرمان یک خودروی ۴ میلیون دلاری چه حسی دارد؟ /عکس

امیرمسعود عابدین: اگرچه بولاید بر اساس پلتفرم شیرون ساخته شده است، اما در داخل بسیار متفاوت به نظر می‌رسد، چرا که به شدت از دنیای موتوراسپرت‌ها الهام گرفته است، علی رغم اینکه بوگاتی در آنجا حضوری ندارد! این فرمان، یک فرمان X شکل باورنکردنی است که طراحی آن شبیه به آنچه در مسابقات استقامتی دیده […]



امیرمسعود عابدین: اگرچه بولاید بر اساس پلتفرم شیرون ساخته شده است، اما در داخل بسیار متفاوت به نظر می‌رسد، چرا که به شدت از دنیای موتوراسپرت‌ها الهام گرفته است، علی رغم اینکه بوگاتی در آنجا حضوری ندارد!

این فرمان، یک فرمان X شکل باورنکردنی است که طراحی آن شبیه به آنچه در مسابقات استقامتی دیده می‌شود، است. پشت آن یک مجموعه ابزار مستطیلی شامل سه صفحه نمایش دیجیتال مربعی شکل وجود دارد که اطلاعاتی مانند زمان دور زدن و نیروهای G را نشان می‌دهد که در یک قاب قرار گرفته‌اند.

دو جفت لوله اگزوز در دو طرف کنسول، در واقع دود موتور ۸ لیتری W۱۶ با قدرت ۱۵۷۸ اسب بخار (۱۶۰۰ اسب بخار) را وارد کابین نمی‌کنند؛ بلکه هوای خنکی از یک سیستم کنترل تهویه مطبوع جمع و جور که شما را در مسیر هوشیار نگه می‌دارد، از آن بیرون میاید.

بدنه مونوکوک کربن آن جدید است و طوری طراحی شده که پاشنه‌های راننده بسیار بالاتر از شیرون قرار می‌گیرند و موقعیتی را برای رانندگی به ارمغان می‌آورند که راننده لمان آن را تشخیص می‌دهد.
بیشتر بخوانید:

صندلی‌هایی که می‌توان آن‌ها را با روکش‌های چرم، جیر یا آلکاناتارا پوشاند، در جای خود ثابت هستند و رانندگان با حرکت دادن پدال‌ها موقعیت عالی خود را پیدا می‌کنند.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 86186 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.