تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
6

هتل های مشهد؛ آشنایی با انواع هتل‌ها پیش از رزرو هتل

هتل های مشهد وجود جاذبه‌های گردشگری مختلف در شهر مشهد به خصوص حرم امام رضا باعث شده است که این شهر همه‌ساله پذیرای گردشگران و زائران بسیاری از سراسر دنیا باشد. بنابراین، به صلاحدید مسئولین مربوطه شمار هتل های مشهد بسیار افزایش یافته است تا آن‌ها بتوانند خیل عظیم گردشگران و زائران را در این […]



هتل های مشهد

وجود جاذبه‌های گردشگری مختلف در شهر مشهد به خصوص حرم امام رضا باعث شده است که این شهر همه‌ساله پذیرای گردشگران و زائران بسیاری از سراسر دنیا باشد. بنابراین، به صلاحدید مسئولین مربوطه شمار هتل های مشهد بسیار افزایش یافته است تا آن‌ها بتوانند خیل عظیم گردشگران و زائران را در این هتل‌ها اسکان دهند. جالب توجه است که هتل‌های مزبور از تنوع و کیفیت متفاوتی برخوردارند و افراد می‌توانند با بررسی هرکدام از آن‌ها به رزرو هتل دلخواه خود بپردازند.

معرفی باکیفیت‌ترین هتل های مشهد

در شهر مشهد هتل‌های بسیاری وجود دارند که هرکدام از آن‌ها از امکانات متنوعی برخوردارند و انتخاب را برای گردشگران دشوار می‌کنند. به عنوان مثال، هتل آپارتمان‌های مشهد با غذا نمونه‌ای از این هتل‌ها هستند که به دلیل امکان رزرو اتاق در آن‌ها همراه غذا به عنوان «هتل فولبُرد» شناخته می‌شوند. در اقامتگاه‌های مزبور افراد ضمن رزرو هتل می‌توانند از سه وعده‌ی غذایی صبحانه، ناهار و شام استفاده کنند. توجه داشته باشید که هتل‌هایی نیز با عنوان «هتل‌های هالفبُرد» در مشهد وجود دارند که در آن‌ها صرفا دو وعده‌ی غذایی یعنی صبحانه به همراه ناهار یا شام در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

جالب توجه است که هتل‌های فولبرد چه از نوع هتل‌‌ آپارتمان‌های مشهد باشند و چه از نوع هتل‌های چند ستاره در گروه هتل های مشهد با صبحانه ناهار شام دسته‌بندی می‌شوند. به عبارت دیگر، در این هتل‌ها هر سه وعده‌ی غذایی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

گذشته از آن، هتل های مشهد با ویو حرم جزو انتخاب‌ زائرانی هستند که به تماشای حرم در ساعات مختلف شبانه‌روز علاقه دارند. این هتل‌ها ساختمان‌های بسیار بلندی دارند که از داخل اتاق‌ها یا تراس آن‌ها می‌توان به تماشای منظره‌ی معنوی حرم امام هشتم نشست. از جمله‌ هتل های مشهد با ویو حرم می‌توان موارد ذیل را نام برد که از میان آن‌ها هتل‌های اترک و اطلس بهترین ویو را دارند:

هتل تارا مشهد، هتل درویشی مشهد، هتل رضویه مشهد، هتل الماس‌نوین مشهد، هتل قصر طلایی مشهد، هتل اطلس مشهد، هتل اترک مشهد و…

در بسیاری از مواقع، مسافران به تمیز بودن محل اقامت خود بیشتر از غذا و ویوی اتاق‌ اهمیت می‌دهند. بنابراین، آن‌ها همواره سعی دارند که در هتل‌های تمیز مشهد اقامت داشته باشند. در ادامه، تعدادی از این هتل‌ها را معرفی می‌کنیم:

هتل درویشی مشهد، هتل قصر مشهد، هتل مدینه‌ الرضا مشهد، هتل ارغوان مشهد، هتل پارسه مشهد و…

هتل های ۵ ستاره مشهد

زمانی که نیاز دارید به هنگام سفر به مشهد در محیطی آرام به استراحت بپردازید که خدمات رفاهی مختلف نیز در اختیارتان قرار داشته باشند، هتل‌های ۵ ستاره‌ی مشهد انتخاب مناسبی برای شما هستند. البته، این نوع از هتل‌ها به دلیل امکانات متعدد خود جزو هتل‌های گران مشهد دسته‌بندی می‌شوند و لقب باکیفیت‌ترین هتل های مشهد را نیز یدک می‌کشند. بنابراین، شما می‌توانید با رزرو هتل‌های مزبور ضمن برخورداری از امکانات بهترین هتل‌های این شهر تجربه‌ی اقامتی دلچسب را در این شهر زیبا تجربه کنید. در زیر لیست هتل های مشهد روی نقشه مشخص شده‌اند:

هتل هما ۱ مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، میدان احمدآبادتلفن: ‎۰۵۱۰۸۴۳۲۰۰۱

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارکینگ صدا و سیماتلفن: ‎۰۵۱۳۸۷۹۱۸۲۸

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶تلفن: ‎۰۵۱۳۸۷۸۳۲۱۴

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، طرقبه، انتهای بلوار وکیل‌آباد، کیلومتر ۶ جاده طرقبهتلفن: ‎۰۵۱۳۸۴۹۵۴۴۰

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶تلفن: ‎۰۵۱۳۸۰۸۰۰۰۰

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، بلوار وکیل‌آباد، تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازیتلفن: ‎۰۵۱۳۲۲۲۴۰۳۰

هتل های ۴ ستاره مشهد

اگرچه هتل‌های ۴ ستاره‌ی مشهد همانند هتل‌های ۵ ستاره از بالاترین استانداردهای روز جهان برای خدمات خود برخوردار نیستند، اما کیفیت خدمات آن‌ها برای جلب رضایت مسافران کافی است. این هتل‌ها جزو هتل‌های باکیفیت مشهد به شمار می‌روند که دکوراسیون و چیدمان وسایل اتاق در آن‌ها حرف اول را می‌زند. گذشته از آن، مسافران می‌توانند به منظور رزرو هتل های مشهد با غذا از انواع هتل‌های ۴ ستاره استفاده کنند. در زیر به معرفی تعدادی از هتل‌های ۴ ستاره‌ی مشهد می‌پردازیم:

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان دانش شرقی (شهید حنایی)، شهید حنایی ۱۲، بین رجب‌زاده ۹ و ۱۱تلفن: ‎۰۵۱۳۸۱۱۲۶۶۰

هتل مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، ابتدای خیابان امام رضا، بین امام رضای ۱ و ۳تلفن: ‎۰۵۱۳۲۲۲۲۶۶۶

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸تلفن: ‎۰۵۱۳۸۵۴۱۱۶۶

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، انتهای بلوار وکیل‌آباد، اول جاده طرقبه، سمت چپتلفن: ‎۰۵۱۳۵۵۱۰۹۰۰

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، پیروزی ۶۲تلفن: ‎۰۵۱۳۸۶۴۶۲۴۱

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان پاسداران، نبش پاسداران ۶تلفن:‎۰۵۱۳۸۵۱۸۹۵۰

هتل های ۳ ستاره مشهد

بسیاری از گردشگران به هنگام سفر به مشهد هتل‌هایی را انتخاب می‌کنند که در سطح متوسطی قرار داشته باشند و در عین حال انتظارات آن‌ها را از جهات مختلف برآورده کنند. به همین دلیل، آن‌ها هتل‌های ۳ ستاره‌ی مشهد را برمی‌گزینند که در آن‌ها کیفیت غذا و رعایت بهداشت آشپزخانه و رستوران در اولویت قرار دارد. در واقع، این نوع از هتل‌ها از جمله هتل‌های تمیز مشهد هستند که در رده‌بندی می‌توان آن‌ها را در دسته‌ی هتل‌های خوب در مشهد قرار داد. در ادامه تعدادی از این هتل‌ها را معرفی می‌کنیم:

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۷تلفن: ‎۰۵۱۳۸۵۹۶۰۳۱

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۳۵تلفن: ‎۰۵۱۳۸۵۴۰۸۴۸

هتل جواهر شرق مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۶ و ۸تلفن: ‎۰۵۱۳۸۵۱۱۵۷۸

هتل خانه سبز مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، میدان توحید، توحید ۲۶، جنب مجتمع تجاری نصرتلفن: ‎۰۵۱۳۷۲۷۳۷۳۸

هتل آدینا مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۶ و ۱۸، جنب بانک شهرتلفن: ‎۰۵۱۳۸۵۸۱۹۷۱

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، امام رضا ۲۶، ابتدای کوچهتلفن: ‎۰۵۱۳۸۵۵۰۵۰۴

هتل های ۲ ستاره مشهد

گاهی اوقات، هدف سفر باعث می‌شود که نوع هتل برای مسافران اهمیت چندانی نداشته باشد. شهر مشهد نیز جزو شهرهای مذهبی دسته‌بندی می‌شود که اکثر مسافران به جهت زیارت حرم امام رضا و خرید سوغاتی عازم این شهر هستند. به همین دلیل، آن‌ها با اقامت در هتل‌های ۲ ستاره‌ی مشهد سعی می‌کنند بودجه‌ی سفر خود را برای خرید سوغاتی و موارد دیگر ذخیره کنند. البته، این به معنای پایین بودن کیفیت خدمات این نوع از هتل‌ها نیست.

به طور کلی، در شهر مشهد هتل‌های بسیاری وجود دارند و زائران و گردشگران هیچ مشکلی از این بابت نخواهند داشت. در واقع، آن‌ها می‌توانند برای رزرو هتل های مشهد از لیست زیر هتل‌های ۲ ستاره را برگزینند یا از بین موارد مجهزتر بالا هتل‌های با ستاره‌ی بیشتر را انتخاب کنند:

هتل پارسه مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان دانش غربی، دانش غربی ۵/۱تلفن: ‎۰۵۱۳۸۷۱۲۱۳۰

هتل طبرستان مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۳تلفن: ‎۰۵۱۳۲۲۵۶۲۱۲

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶تلفن: ‎۰۵۱۳۸۵۴۱۲۵۰

هتل فجر مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۱۶، خیابان عنصری، نبش عنصری غربی ۹تلفن: ‎۰۵۱۳۸۵۹۰۳۱۱

هتل المپیا مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا ۸، نبش چهارراه دومتلفن: ‎۰۵۱۳۸۵۵۰۲۰۶

هتل کارن مشهد

آدرس و شماره تماس

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، نبش کوچه رجب‌زاده ۳تلفن: ‎۰۵۱۳۸۳۸۳۴۱۸

هتل های مشهد در بلوار وکیل‌آباد

از اصلی‌ترین و طویل‌ترین معابر شهر مشهد می‌توان به بلوار وکیل‌آباد اشاره کرد که در نزدیکی حرم قرار دارد و هتل‌های زیادی را هم در خود جای داده است. مسیر این بلوار در راستای بسیاری از محله‌های مهم شهر مشهد از قبیل محله‌ی فرهنگ، دانشجو، فارغ‌التحصیلان، دانشگاه، کوثر، هنرآباد و… قرار دارد. بنابراین، مسافران با انتخاب هتل های مشهد در بلوار وکیل‌آباد از لیست زیر می‌توانند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند:

هتل پارسیان مشهد، هتل میثاق ملل مشهد، هتل پارسیس مشهد، هتل پردیسان مشهد و…

لیست هتل‌ های مشهد اطراف حرم

تعداد زیادی از هتل های مشهد اطراف حرم پراکنده شده‌اند تا زائران بتوانند از اتاق یا بالکنِ هتل، ویوی جذابی از حرم را تماشا کنند. گذشته از آن، بسیاری از این هتل‌ها در ماه رمضان مملو از زائرانی هستند که قصد زیارت حرم امام رضا را دارند.

البته، نزدیکی به حرم تنها یکی از قابلیت‌های این نوع از هتل‌هاست. چرا که بیشتر هتل های مشهد نزدیک حرم از جمله هتل‌های ۵ ستاره‌ی این شهر به شمار می‌روند که قابلیت‌های بالقوه‌ای دارند. شما می‌توانید از لیست زیر به دلخواه هتل‌های شهر مشهد نزدیک حرم را انتخاب کنید:

ردیفنام هتل مشهد اطراف حرمشماره تماسآدرس هتل۰۱هتل قصرالضیافه مشهد ‎۰۵۱۳۲۲۳۸۵۵۱مشهد، حرم امام رضا، صحن هدایت۰۲هتل کوثر ناب مشهد ‎۰۵۱۳۳۶۵۵۵۵۵مشهد، بلوار وحدت، بلوار امیرالمؤمنین۰۳هتل ارغوان مشهد ‎۰۵۱۳۳۶۹۷۵۵۲مشهد، بلوار وحدت، بلوار امیرالمؤمنین۰۴هتل مدینه الرضا ‎۰۵۱ ۳۲۲۱ ۲۱۲۱مشهد، ابتدای خیابان شیرازی۰۵هتل ضیافت الزهرا ‎۰۵۱۳۳۶۹۶۸۰۷مشهد، خیابان نواب صفوی ۱۰، شهید شوشتری ۷۰۶هتل پارسیس مشهد ‎۰۵۱ ۳۳۶۹ ۲۵۶۵مشهد، بلوار وحدت، بلوار امیرالمؤمنین۰۷هتل الماس ۱ مشهد ‎۰۵۱۳۸۰۵۸۰۰۰مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۶۰۸هتل نگین پاسارگاد مشهد ‎۰۵۱۳۲۸۰۱۰۰۱مشهد، خیابان شیرازی ۴۰۹هتل اترک مشهد ‎۰۵۱۳۳۶۴۷۰۹۳مشهد، فلکه آب، اول بازار رضا۱۰هتل تارا مشهد ‎۰۵۱۳۲۲۸۲۵۳۵مشهد، خیابان شیرازی، بین شیرازی ۱۷ و ۱۹

لیست هتل آپارتمان‌های مشهد

از میان انواع مختلف هتل‌ها نوعی هتل وجود دارد که درجه‌بندی آن بر اساس ستاره نیست و با عنوان هتل آپارتمان شناخته می‌شود. جالب اینکه امکانات هتل آپارتمان‌های مشهد در نوع خود بی‌نظیر است و به مسافران امکان رزرو یک واحد آپارتمان را می‌دهد. بنابراین، شرایط برای جمع شدن اعضای یک خانواده در کنار هم با رزرو هتل آپارتمان مشهد فراهم است. شما می‌توانید آدرس هتل آپارتمان‌های مشهد را به همراه شماره تلفن آن‌ها در جدول زیر مشاهده کنید:

ردیفنام هتل آپارتمانشماره تماسآدرس هتل آپارتمان۰۱هتل آپارتمان اریکا مشهد ‎۰۵۱۳۳۶۹۲۵۹۰مشهد، چهارراه مصلی، بلوار چمن، نبش چمن ۴۸۰۲هتل آپارتمان آرمان مشهد ‎۰۵۱۳۸۵۳۶۷۸۵مشهد، خیابان نواب صفوی۰۳هتل آپارتمان قصر خورشید مشهد ‎۰۵۱۳۳۴۴۲۸۳۱مشهد، میدان ۱۷ شهریور، بلوار شهید شیرودی، بین شیرودی ۵ و ۷۰۴هتل آپارتمان امید مشهد ‎۰۵۱۳۲۲۹۶۱۱۰مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی ۳۰۵هتل آپارتمان آیسان مشهد ‎۰۵۱۳۸۵۴۲۰۷۲مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۵، چهنو ۸۰۶هتل آپارتمان هدایت مشهد ۰۵۱۳۸۲۱۰۳۸۷مشهد، خیابان آخوند خراسانی، آخوند خراسانی ۲۸، پلاک ۵۰۷هتل آپارتمان عمارت مشهد ‎۰۵۱۳۸۵۵۰۳۱۰مشهد، امام رضا ۱۶۰۸هتل آپارتمان حریرستان مشهد ‎۰۵۱۳۳۴۰۵۵۹۰مشهد، بلوار طبرسی، نبش بلوار شارستان، کوچه شهید شوشتری ۲۰۹هتل آپارتمان فاخر مشهد ‎۰۵۱۳۸۵۳۴۰۱۴مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۴۸۱۰هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد ۰۵۱۳۳۴۰۵۵۵۰مشهد، خیابان نواب صفوی، نبش نواب ۱۲

لیست هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

شماری از هتل آپارتمان‌های مشهد در نزدیکی حرم واقع شده‌اند. بدین ترتیب، زائرانی که به همراه خانواده به این شهر مسافرت می‌کنند، به راحتی امکان زیارت حرم در ساعات مختلف شبانه‌روز را دارند. در واقع، این افراد می‌توانند با انتخاب هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم یک واحد آپارتمان را در اختیار بگیرند که گاهی اوقات امکاناتی از قبیل آشپزخانه جهت پخت‌و‌پز غذا توسط مسافران نیز در این نوع هتل برای افراد فراهم است. شما می‌توانید برای رزرو هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم از جدول زیر استفاده کنید:

ردیفنام هتل آپارتمانشماره تماسآدرس هتل آپارتمان۰۱هتل آپارتمان بشری مشهد ۰۵۱۳۲۲۵۱۸۰۰مشهد، میدان بیت‌المقدس به سمت خسروی نو، شهید اندرزگو ۸، بازار سرشور، بین سرشور ۳ و ۵۰۲هتل آپارتمان ملل مشهد ۰۵۱۳۲۲۳۱۴۴۰مشهد، بلوار امام رضا، خیابان امام رضا ۱۰۳هتل آپارتمان افرا مشهد ۰۵۱۳۲۲۲۱۳۵۲مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۲۰، جنب هتل خیام۰۴هتل آپارتمان تعطیلات مشهد ۰۵۱۲۳۳۲۶۷۷۱مشهد، خیابان خسروی، اندرزگو ۱۷، سمت راست، کوچه شهید ضیائی۰۵هتل آپارتمان امید مشهد ۰۵۱۳۲۲۹۶۱۱۰مشهد، خیابان شیرازی، نبش شیرازی ۳۰۶هتل آپارتمان فارس مشهد ۰۵۱۳۲۲۳۴۶۱۶مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۵ (بلوار شارستان)، کوچه مسجد ملا هاشم۰۷هتل آپارتمان صادقیه مشهد ۰۵۱۳۲۲۲۹۰۵۳مشهد، جنت، خیابان امام خمینی، خیابان پاسدارن سوم۰۸هتل آپارتمان نوین مشهد ۰۵۱۳۸۱۱۲۲۱۲، ۰۵۱۳۷۱۳۹۹۱۹مشهد، عیدگاه، بلوارم امام رضا، خیابان امام رضا ۱۰۹هتل آپارتمان پرهام مشهد ۰۵۱۳۸۵۳۲۵۱۱ الی ۰۵۱۳۸۵۳۲۵۱۶مشهد، ده دی، خیابان دیالمه، خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند خراسانی ۲۵۱۰هتل آپارتمان دیدار مشهد ۰۵۱۳۸۵۳۵۴۵۷مشهد، خیابان امام رضا ۸

اطلاعات ضروری قبل از برگزیدن اقامتگاه‌های مشهد

هتل های مشهد نزدیک حرم با قیمت مناسب کدام‌اند؟

چرا هتل های مشهد در فلکه آب محبوبیت دارند؟

چرا مسافران هتل های مشهد در خیابان طبرسی را می‌پسندند؟

علت محبوبیت هتل های مشهد در خیابان شیرازی چیست؟

فهرست مناسب‌ترین هتل های مشهد بلوار امام رضا

هتل های مشهد؛ تجربه‌ی مسافرتی بی‌دغدغه در سومین شهر پهناور ایران

همه‌ی هتل های مشهد جزو اقامتگاه‌هایی هستند که دغدغه‌ی مسافران را از نظر پیدا کردن مکان استراحت در یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور مرتفع می‌کنند. تعداد زیادی از این هتل‌ها جزو هتل‌های لاکچری مشهد به شمار می‌روند که به دلیل برخورداری از استانداردهای روز جهان، ۵ ستاره به خود اختصاص داده‌اند. «دستی بر ایران» ضمن معرفی انواع هتل های مشهد جهت رزرو شما را به رعایت اصول گردشگری مسئولانه حین سفر دعوت می‌کند.

در پایین به تعدادی از پرسش‌های متداول شما درباره‌ی هتل های مشهد پاسخ داده‌ایم. چنانچه، شما سوال دیگری در این رابطه دارید، آن را در زیر دیدگاه‌های زیر همین پست مطرح کنید:

کدام هتل های مشهد جکوزی دار توصیه می‌شوند؟

بسیاری از هتل های مشهد دارای جکوزی هستند که ما در اینجا بهترین نوع آن‌ها را معرفی می‌کنیم:• هتل قصر طلایی مشهد، هتل مجلل درویشی مشهد، هتل پردیسان مشهد، هتل هما ۲ مشهد، هتل الماس ۲ مشهد، هتل میثاق مشهد، هتل مدینه‌الرضا مشهد، هتل پارس مشهد، هتل ضیافت‌الزهرا مشهد، هتل خورشید تابان مشهد و…

کدام هتل های مشهد استخر دارند؟

برای تعدادی از مسافران وجود استخر در هتل و امکانات جانبی آن نظیر سونا، جکوزی، اتاق بخار و… بسیار اهمیت دارد. گفتنی است که تمامی هتل‌های دارای جکوزی مشهد که در بالا معرفی شدند، جزو هتل‌های استخردار هستند که امکانات جانبی آن‌ها متغیر است.

کدام هتل های مشهد با غذای سلف سرویس اتاق می‌فروشند؟

تعدادی از هتل های مشهد با ارائه‌ی غذای سلف سرویس هزینه‌ی بیشتری برای اقامت از مسافران دریافت می‌کنند. بنابراین، چنانچه بودجه‌ی قابل قبولی را برای اقامت در هتل های مشهد در نظر گرفته‌اید، می‌توانید هتل‌های دارای سلف سرویس زیر را جهت اقامت انتخاب کنید:• هتل درویشی مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد، هتل اطلس مشهد، هتل جواد مشهد، هتل اترک مشهد، هتل الماس ۱، هتل میامی، هتل نور و…

کدام هتل آپارتمان لوکس مشهد نزدیک حرم را انتخاب کنیم؟

شمار زیادی از هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک حرم جزو هتل‌های لوکس با امکانات رفاهی متعدد هستند که تعدادی از آن‌ها عبارتند از:• هتل آپارتمان بشری مشهد، هتل آپارتمان ملل مشهد، هتل آپارتمان افرا مشهد، هتل آپارتمان تعطیلات مشهد و…

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25547 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید