تاریخ: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
1

هدیه غافلگیرکننده اپل به اینفلوئنسرها/ عکس

اپل در مراسم Scary Fast که ساعت ۳:۳۰ بامداد سه‌شنبه‌ی این هفته برگزار خواهد شد، مک‌بوک‌های جدید خود را با پردازنده‌ی M3 معرفی خواهد کرد. این رویداد به‌صورت آنلاین و ویدئویی برگزار خواهد شد؛ به‌همین‌دلیل، کوپرتینویی‌ها بسته‌ای ویژه شامل تنقلات و هدفون ایرپاد مکس را برای اینفلوئنسرها فرستاده‌اند. همان‌طور که از شعار رویداد «به‌طرز خوفناکی […]



اپل در مراسم Scary Fast که ساعت ۳:۳۰ بامداد سه‌شنبه‌ی این هفته برگزار خواهد شد، مک‌بوک‌های جدید خود را با پردازنده‌ی M3 معرفی خواهد کرد. این رویداد به‌صورت آنلاین و ویدئویی برگزار خواهد شد؛ به‌همین‌دلیل، کوپرتینویی‌ها بسته‌ای ویژه شامل تنقلات و هدفون ایرپاد مکس را برای اینفلوئنسرها فرستاده‌اند.
همان‌طور که از شعار رویداد «به‌طرز خوفناکی سریع» (Scary Fast) و دعوت‌نامه‌ی اپل مشخص است، این رویداد با تم هالووین برگزار خواهد شد. اینفلوئنسر لامار ویلسون بسته‌ی ویژه‌ی اپل برای این مراسم را دریافت کرده‌ است. تعداد دیگری از چهره‌های شناخته‌شده‌ی یوتیوب از دریافت بسته‌ای مشابه خبر داده‌اند.
لامار ویلسون ویدئویی در حساب کاربری تیک‌تاک خود منتشر کرد و در آن متن دعوت‌نامه‌ی اپل را خواند. اپل در این متن به لذت‌بردن از مراسم اپل با خوردن تنقلات هالووینی و شنیدن «صدای فضایی» با ایرپاد مکس اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید:

انتظار می‌رود اپل در مراسم جدیدش پردازنده سه‌نانومتری را برای مک‌بوک‌ها معرفی کند. احتمال می‌رود قیمت لپ تاپ اپل مانند قیمت لپ تاپ شماری از برندها افزایش پیدا کند.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 74359 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.