تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
1

هرآنچه باید از نسل جدید مک‌ها بدانید!

به‌گزارش بلومبرگ، ممکن است اپل مک استودیو جدیدش را در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ (پاییز و زمستان ۱۴۰۳) رونمایی کند. مک استودیو جدید احتمالاً با نسخه چهارم تراشه M۳ که هنوز معرفی نشده عرضه می‌شود تا مانند نسل‌های قبلی، مشخصات نسخه Max را ارتقای دوبرابری ببخشد. بااین‌حساب می‌توانیم انتظار حداکثر ۳۲ هسته‌ی سی‌پی‌یو و ۸۰ هسته‌ی […]



به‌گزارش بلومبرگ، ممکن است اپل مک استودیو جدیدش را در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ (پاییز و زمستان ۱۴۰۳) رونمایی کند. مک استودیو جدید احتمالاً با نسخه چهارم تراشه M۳ که هنوز معرفی نشده عرضه می‌شود تا مانند نسل‌های قبلی، مشخصات نسخه Max را ارتقای دوبرابری ببخشد.

بااین‌حساب می‌توانیم انتظار حداکثر ۳۲ هسته‌ی سی‌پی‌یو و ۸۰ هسته‌ی جی‌پی‌یو را از نسخه‌ی قدرتمند جدیدترین کامپیوتر کوچک اپل داشته باشیم.

به اعتقاد موسسه تحقیقاتی ترندفورس، درست مانند سال گذشته که مک استودیو اپل با پردازنده‌ی M۲ Max و M۲ Ultra در کنفرانس WWDC ۲۰۲۳ رونمایی شد، اپل امسال در WWDC خردادماه از مک استودیوی جدیدی با تراشه‌ی M۳ Ultra رونمایی خواهد کرد.
گفته می‌شود که احتمالا مک پرو با تراشه رده بالای جدید اپل به‌روز خواهد شد؛ زیرا امکانش کم است که تنها پس از یک سال، اپل دوباره بخواهد این دستگاه را رها کند (مک پرو را با مک بوک پرو اشتباه نگیرید).
مشخص نیست که پردازنده‌ی M۳ Ultra چه تأثیری روی قیمت مینی کامپیوتر مک استودیو خواهد گذاشت
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103559 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.