تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
1

هرکولس‌ها بازنشسته شدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش پارتیزان، بدین ترتیب آخرین هرلوکس‎ها که شامل ۴ فروند هواپیمای ترابری C-130H و ۲ فروند سوخت‎رسان KC-130M بودند، از خدمت نیروی هوایی برزیل بازنشسته شدند. هرکولس‌‎های برزیلی با هواپیمای بومی و چندمنظوره(ترابری/سوخت‎رسان) امبرائر C-390/KC-390 میلنیوم جایگزین می‎شوند. نیروی هوایی برزیل در مجموع ۱۹ فروند C-390 سفارش داده است […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش پارتیزان، بدین ترتیب آخرین هرلوکس‎ها که شامل ۴ فروند هواپیمای ترابری C-130H و ۲ فروند سوخت‎رسان KC-130M بودند، از خدمت نیروی هوایی برزیل بازنشسته شدند.

هرکولس‌‎های برزیلی با هواپیمای بومی و چندمنظوره(ترابری/سوخت‎رسان) امبرائر C-390/KC-390 میلنیوم جایگزین می‎شوند. نیروی هوایی برزیل در مجموع ۱۹ فروند C-390 سفارش داده است که تاکنون ۶ فروند از آن را دریافت کرده است.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 116037 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.