تاریخ: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
8

هشدار نارنجی آلودگی هوا در تهران ادامه دارد

بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۳ قرار گرفته و وضعیت هوا در شرایط نارنجی و ناسالم است. همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۰۳ قرار گرفته بود و هوای برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است. تهران از ابتدای سال […]



بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۳ قرار گرفته و وضعیت هوا در شرایط نارنجی و ناسالم است.
همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۰۳ قرار گرفته بود و هوای برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.
تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۱۷۹ روز هوای قابل قبول، ۶۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.
این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۴۴ روز هوای قابل قبول، ۱۰۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.
بیشتر بخوانید:
هشدار بازگشت آلودگی هوا به پایتخت/ مدارس تهران تعطیل می‌شود؟
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 93644 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید