تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
1

هفته منفی بورس با کاهش ارزش معاملات به کمترین سطوح به پایان رسید / شاخص کل کف قبلی را می‌شکند؟

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ این هفته،روزهای تلخی را بورس پشت سر گذاشت و در ابتدای هفته تحت تاثیر نرخ دلار کاهش قابل توجهی تجربه کرد. اما بازگشت دلار به کانال ۴۹ هزار تومانی نیز دردی از معاملات بورس دوا نکرد و شاخص کل نتوانست به بالای سطح ۲ میلیون واحدی بازگردد و دوباره از […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ این هفته،روزهای تلخی را بورس پشت سر گذاشت و در ابتدای هفته تحت تاثیر نرخ دلار کاهش قابل توجهی تجربه کرد.

اما بازگشت دلار به کانال ۴۹ هزار تومانی نیز دردی از معاملات بورس دوا نکرد و شاخص کل نتوانست به بالای سطح ۲ میلیون واحدی بازگردد و دوباره از این سطح پس زده شد.

در نهایت شاخص کل در پایین‌ترین سطح معاملات هفته بسته شد تا امیدواری‌ها نسبت به آینده بورس کاملا با دودلی مواجه شود.

ارزش معاملات خرد امروز بعد از مدت‌ها به کانال ۳ هزار واحدی بازگشت و همچنان خریدار قدرتمندی در بازار دیده نمی‌شود و همین امر منجر به منفی‌های کسل کننده بورس شده است.

نقشه بازدهی بازار سرمایه

روند معاملات بازار سهام

رویدادهای مهم

معاملات بورس کالا

عرضه‌های ذوب آهن اصفهان

عرضه استایرن منومر پتروشیمی پارس

عرضه پتروشیمی‌ها در بورس کالا

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35967 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید