تاریخ: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
2

هوش‌مصنوعی صحبت‌کردن ایرانیان باستان را بازسازی کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این ویدئوها توسط کانال یوتیوب «Equator AI» ایجاد شده‌است، که تلاش می کند “گذشته بشریت را حفظ و احیا کند و آن را برای مردم عصر ما نزدیک تر و قابل درک تر کند.” این ویدئوها انگلیسی باستان، اکدی، سومری و چینی قدیم و بسیاری دیگر را نشان می‌دهد. نکته قابل […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این ویدئوها توسط کانال یوتیوب «Equator AI» ایجاد شده‌است، که تلاش می کند “گذشته بشریت را حفظ و احیا کند و آن را برای مردم عصر ما نزدیک تر و قابل درک تر کند.” این ویدئوها انگلیسی باستان، اکدی، سومری و چینی قدیم و بسیاری دیگر را نشان می‌دهد.
نکته قابل توجه، حداقل برای انگلیسی زبانان، ممکن است تفاوت زبان انگلیسی قدیمی با انگلیسی مدرن باشد. این تا حدی به دلیل چیزی است که به عنوان تغییر واکه بزرگ شناخته می شود. از قرن ۱۵ تا ۱۸، انگلیسی زبانان شروع به تلفظ متفاوت مصوت های بلند خود کردند، که باعث می شد انگلیسی قدیم و میانه برای انگلیسی زبانان مدرن بسیار بیگانه باشد.
برای تماشای این ویدئو به لینک زیر مراجعه کنید.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 66300 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.