تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
2

واکنش جالب معزی به شکست مطلق حکم‌رانی فیلترینگ به بهانه صادق بوقی/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا معزی در این توییت نوشت:« هم آهنگ «برای» از شروین، هم ویدیوی آن خانم‌معلم، با گنگستر شهر امل و هم شادی خیابانی صادق بوقی، همگی ‌پدیده‌هایی اینستاگرامی بودند و مملکت را درنوردیدند آن هم اینجا که اینستاگرام فیلتر است! وقتی مردم معمولی در جهان ممنوعه‌ها، زندگی کنند، یعنی حکمرانی با […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا معزی در این توییت نوشت:« هم آهنگ «برای» از شروین، هم ویدیوی آن خانم‌معلم، با گنگستر شهر امل و هم شادی خیابانی صادق بوقی، همگی ‌پدیده‌هایی اینستاگرامی بودند و مملکت را درنوردیدند آن هم اینجا که اینستاگرام فیلتر است! وقتی مردم معمولی در جهان ممنوعه‌ها، زندگی کنند، یعنی حکمرانی با فیلترینگ، شکست سختی خورده.»

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 95039 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.