تاریخ: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
1

شریک سابق ایران خودرو از خودروی عجیب الخلقه خود رونمایی کرد / عکس

امیرمسعود عابدین: M-Hunter به عنوان دومین آفرودر این برند پس از M-Hero 1 که سال گذشته رونمایی شد، معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این خودرو یکی از گران‌ترین خودروهای چین باشد؛ رسانه‌های محلی قیمت اولیه مورد انتظار آن را بیش از ۱ میلیون یوان یا ۱۴۰ هزار دلار گزارش کرده‌اند که احتمالاً از قیمت […]



امیرمسعود عابدین: M-Hunter به عنوان دومین آفرودر این برند پس از M-Hero 1 که سال گذشته رونمایی شد، معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این خودرو یکی از گران‌ترین خودروهای چین باشد؛ رسانه‌های محلی قیمت اولیه مورد انتظار آن را بیش از ۱ میلیون یوان یا ۱۴۰ هزار دلار گزارش کرده‌اند که احتمالاً از قیمت بی وای دی یانگ وانگ U8 هم فراتر می‌رود.

با این مدل جدید، به نظر می‌رسد که دانگ فنگ تصمیم گرفته تا افراطی‌ترین آفرودر ممکن را تولید کند و همه امکانات رفاهی موجود که برای یک خودروی آفرودی قدرتمند انتظار دارید، در نظر گرفته است. این خودرو کمی ما را به یاد فورد برانکو DR می‌اندازد و فاقد در و شیشه جلو است.

تصاویر منتشر شده کاپوت ساخته شده از فیبر کربن سبک وزن و قوس مربعی چرخ‌ها را نشان می‌دهد. علاوه بر این، چراغ‌های LED با خطوط تند و تیز و یک وینچ بزرگ، نمای بیرونی آن را برجسته کرده‌اند. این خودرو دارای مجهزترین لاستیک‌ها بوده که توانایی آن را برای مقابله با چالش‌برانگیزترین زمین‌ها افزایش می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌مشاهده می‌توان به LEDهای روی سقف و یک قفسه سقفی بزرگ اشاره کرد. در قسمت عقب نیز دو چرخ زاپاس و لاستیک وجود دارد که بسیار شبیه به مسابقات رالی داکار است.

هم اکنون اطلاعات کمی در مورد پیشرانه خودرو وجود دارد و انتظار می‌رود جزئیات کامل آن هفته آینده اعلام شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 120843 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.