تاریخ: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
8

واکنش وزارت بهداشت به حواشی بازدید وزیر از اتاق‌ جراحی و زایمان یک بیمارستان

روابط عمومی وزارت بهداشت در این باره آورده است:« یوسف سلامی، خبرنگار صدا و سیما در حین بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پنج اتاق عمل جراحی بیمارستان تازه افتتاح شده شهید سلیمانی فردیس، در یکی از این اتاق های عمل حاضر شده و ضمن به تصویر کشیدن نوزادی تازه متولد شده در […]



روابط عمومی وزارت بهداشت در این باره آورده است:« یوسف سلامی، خبرنگار صدا و سیما در حین بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پنج اتاق عمل جراحی بیمارستان تازه افتتاح شده شهید سلیمانی فردیس، در یکی از این اتاق های عمل حاضر شده و ضمن به تصویر کشیدن نوزادی تازه متولد شده در گوشه ای از اتاق عمل با وزیر بهداشت مصاحبه کرده است. در این خصوص نکات ذیل قابل یادآوری است:۱. بازدید و حضور یاد شده در اتاق عمل جراحی ( و نه اتاق زایمان ) با رعایت کامل ضوابط شرعی و شیوه نامه‌های بهداشتی پس از اتمام عمل جراحی سزارین و وقوع تولد نوزاد صورت گرفته است؛ نه در حین آن.۲. به تصویر کشیدن نوزاد از سوی خبرنگار، با اخذ رضایت قبلی از خانواده بیمار بوده است.۳. در حین بازدید و تصویر برداری، هیچ گونه مواجهه‌ای با مادر نوزاد صورت نگرفته است.»
بیشتر بخوانید:
باز هم ضرب و شتم یک پرستار در یاسوج
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 93694 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید