تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

وقتی شکارچی شکار می‌شود/ تقلای تمساح برای زنده ماندن/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یک شکارچی باید بسیار قدرتمند باشد که فکر شکار تمساح به سرش بزند و جگوار یکی از این شکارچیان قدرتمند طبیعت است. شکارچی بی‌رقیب جنگل‌های بارانی آمریکای جنوبی جگوار است که بزرگترین گربه‌سان قاره آمریکا به شمار می‌رود و علیرغم شباهت ظاهری از دیگر پلنگ‌های جهان بزرگتر و قدرتمندتر است. جگوار در […]



به گزارش خبرآنلاین، یک شکارچی باید بسیار قدرتمند باشد که فکر شکار تمساح به سرش بزند و جگوار یکی از این شکارچیان قدرتمند طبیعت است.
شکارچی بی‌رقیب جنگل‌های بارانی آمریکای جنوبی جگوار است که بزرگترین گربه‌سان قاره آمریکا به شمار می‌رود و علیرغم شباهت ظاهری از دیگر پلنگ‌های جهان بزرگتر و قدرتمندتر است.
جگوار در راس هرم غذایی ایستاده است و هر جنبده‌ای را شکار می‌کند حتی تمساح. کیمن تمساحی نسبتا کوچکی است که در آمریکای جنوبی زندگی می‌کند و خود از شکارچیان بزرگ طبیعت است اما شکار جگوار می‌شود.

بدن جگوار بزرگتر و عضلانی‌تر از دیگر پلنگ‌ها است و وزن گونه نر این موجود به ۱۵۰ کیلوگرم هم می‌رسد. با چنین جثه بزرگ و آرواره‌ای که استخوان را خرد می‌کند بیش از ۸۷ جانور گوناگون در منوی غذای جگوار جای می‌گیرند.
در این گزارش بیشتر درباره جگوار بخوانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 70497 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.