تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۴
1

پرچمدار سامسونگ ارزان‌تر عرضه می‌شود!

هرچند گوشی گلکسی زد فولد ۵ از نظر ظاهری نسبت به گلکسی زد فولد ۴ تغییراتی خواهد داشت؛ اما به نظر می‌رسد ویژگی‌های سخت‌افزاری آن در مقایسه با نسل قبلی خود، تغییر چندانی نخواهد کرد. قیمت گلکسی زد فولد ۴ حدودا ۱۷۹۹ دلار در دنیا و حدود ۷۰ میلیون تومان در ایران است که گران‌تر […]



هرچند گوشی گلکسی زد فولد ۵ از نظر ظاهری نسبت به گلکسی زد فولد ۴ تغییراتی خواهد داشت؛ اما به نظر می‌رسد ویژگی‌های سخت‌افزاری آن در مقایسه با نسل قبلی خود، تغییر چندانی نخواهد کرد.
قیمت گلکسی زد فولد ۴ حدودا ۱۷۹۹ دلار در دنیا و حدود ۷۰ میلیون تومان در ایران است که گران‌تر از گوشی‌های پرچمدار رایج بازار است. همچنین باتوجه به رونمایی گوگل از پیکسل فولد با قیمت پایه ۱۷۹۹ دلار، ممکن است برخی از علاقه‌مندان به جای گلکسی زد فولد ۴ یا ۵، اولین گوشی تاشوی گوگل را خریداری کنند.
شایعه شده که سامسونگ برای جلوگیری از این اتفاق، تصمیم دارد که قیمت زد فولد ۵ را نسبت به نسل قبلی خود کاهش دهد. حساب توییتری Tech-Reve در توییتی نوشت که احتمالا این گوشی ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۴ باشد.
ظاهرا گلکسی زد فولد ۵ به یک لولای جدید مجهز خواهد شد و در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم خواهم بود. سامسونگ احتمالا برای این گوشی از دوربین‌هایی با سنسورهای جدید، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری قدرتمندتری استفاده خواهد کرد.
اکنون، گلکسی زد فولد ۴ یکی از بهترین گوشی‌های تاشو بازار است و سامسونگ برای نسل بعدی این گوشی هوشمند تغییرات چندانی را در نظر نگرفته است. با این حال، کاهش قیمت گلکسی زد فولد ۵ می‌تواند تمایل کاربران را به خرید این گوشی هوشمند تاشو افزایش دهد.
همچنین، گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ نیز مانند نسل قبل ۹۹۹ دلار خواهد بود گفتنی است که این گوشی هوشمند نیز مانند زد فولد ۵ با لولاهای جدید، پشتیبانی از گواهی مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار، نمایشگر بزرگ‌تر و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ روانه بازار خواهد شد.
ظاهرا سامسونگ روی قابلیت‌های نرم‌افزاری متمرکز شده است و احتمالا دو گوشی گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۵ به قابلیت‌های نرم‌افزاری جدیدی مجهز خواهند شد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9235 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.