تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
3

پست جنجالی ترامپ در توییتر پس از ۳سال!

تینا مزدکی_ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به X بازگشته است، سایت رسانه اجتماعی که قبلاً به عنوان توییتر شناخته میشد. او در توییتی خود عبارت «دخالت در انتخابات. هرگز تسلیم نشو!» به همراه پیوندی به وب سایت او، که به صفحه جمع آوری کمک های مالی هدایت می شود را آورد. این اولین […]



تینا مزدکی_ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به X بازگشته است، سایت رسانه اجتماعی که قبلاً به عنوان توییتر شناخته میشد.
او در توییتی خود عبارت «دخالت در انتخابات. هرگز تسلیم نشو!» به همراه پیوندی به وب سایت او، که به صفحه جمع آوری کمک های مالی هدایت می شود را آورد.
این اولین پست ترامپ از ۸ ژانویه ۲۰۲۱ بود، زمانی که توییتر حساب کاربری او را برای مدت نامعلومی به حالت تعلیق درآورد و دلیل آن ترس از تحریک خشونت بیشتر پس از حمله مرگبار به ساختمان کنگره ایالات متحده بود. حساب کاربری او در نوامبر گذشته، مدت کوتاهی پس از اینکه ایلان ماسک مدیریت شرکت را بر عهده گرفت، بازگردانده شد. اما ترامپ از توئیت کردن خودداری کرده بود و اصرار داشت که در سایت Truth Social خودش که در زمان ممنوعیت راه اندازی کرده بود، خوشحال تر است.
منبع: abcnews
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 39383 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.