تاریخ: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
3

اعتراض بانمک ترین بازیگر به سنش

ویدیویی از اظهار نظر اردشیر کاظمی درباره مهران مدیری و پژمان جمشیدی را مشاهده میفرمایید. ویدیویی از اظهار نظر اردشیر کاظمی درباره مهران مدیری و پژمان جمشیدی را مشاهده میفرمایید. اردشیر کاظمی متولد ۲۹ آبان ۱۳۱۷ در بندر انزلی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.همه ما تا الان او را به عنوان مسن […]



ویدیویی از اظهار نظر اردشیر کاظمی درباره مهران مدیری و پژمان جمشیدی را مشاهده میفرمایید.

ویدیویی از اظهار نظر اردشیر کاظمی درباره مهران مدیری و پژمان جمشیدی را مشاهده میفرمایید.

اردشیر کاظمی متولد ۲۹ آبان ۱۳۱۷ در بندر انزلی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.همه ما تا الان او را به عنوان مسن ترین بازیگر سینما و تلویزیون ایران می شناختیم و تاریخ تولدش در همه رسانه ها سال ۱۲۹۹ قید شده است.

اما خودش می گوید : باور کنید من مسن ترین بازیگر نیستم. من متولد ۲۹ آبان ۱۳۱۷ هستم. نمی دانم چرا به اشتباه تاریخ تولدم اینگونه در همه جا عنوان شده است. نمی دانم می شود اصلاح کرد یا خیر. همه به من می گویند پیرترین بازیگر اما من پیر نیستم.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 48381 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید