تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
1

پهپاد جدید ایران، عضو جدید خانواده شاهد

به گزارش خبرآنلاین، با توجه به اطلاعاتی که به‌ زبان روسی متتشر شده، نمونه مجهزبه کاونده تصویرساز حرارتی در دماغه‌ی پهپاد شاهد-۱۳۶، اکنون شاهد-۲۳۶ نام دارد. بر اساس گزارش پارتیزان، این پهپاد جدید از خانواده شاهد ظاهرا در اختیار روس‌ها هم قرار گرفته است. شاهد-۲۳۶ همان مشخصات شاهد-۱۳۶ از جمله برد ۲۰۰۰ کیلومتری، مداومت پروازی […]



به گزارش خبرآنلاین، با توجه به اطلاعاتی که به‌ زبان روسی متتشر شده، نمونه مجهزبه کاونده تصویرساز حرارتی در دماغه‌ی پهپاد شاهد-۱۳۶، اکنون شاهد-۲۳۶ نام دارد.
بر اساس گزارش پارتیزان، این پهپاد جدید از خانواده شاهد ظاهرا در اختیار روس‌ها هم قرار گرفته است. شاهد-۲۳۶ همان مشخصات شاهد-۱۳۶ از جمله برد ۲۰۰۰ کیلومتری، مداومت پروازی ۱۲ ساعته و سرجنگی ۵۰ کیلوگرمی را دارد، اما به این پهپاد توانایی انتخاب هدف توسط اوپراتور نیز افزوده شده است.

پیش‌تر تصاویری از نمونه مجهز به کاونده در دماغه پهپاد شاهد-۱۳۶ منتشرشده بود و تصور بر این بود که نام آن همان ۱۳۶، نهایتا با پسوند مجهز به کاونده بوده باشد، اما اکنون مشخص شد که این ویرایش از پهپاد شاهد-۱۳۶، مشخصا شاهد-۲۳۶ نام دارد.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 111500 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.