تاریخ: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۹
1

پیام‌رسان ایتا قطع می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، کانال اطلاع رسانی پیام رسان ایتا اعلام کرد: «همان‌گونه که پیش‌تر اطلاع‌رسانی شده است، سلسله عملیات‌های ارتقا و نصب تجهیزات جدید شبکه با هدف افزایش تاب‌آوری خدمات و حفظ پایداری ارتباط کاربران از چندین ماه قبل آغاز شده و همچنان طبق برنامه‌ریزی ادامه دارد. در همین راستا تاکنون بسیاری از زیرساخت‌های نرم‌افزاری […]



به گزارش خبرآنلاین، کانال اطلاع رسانی پیام رسان ایتا اعلام کرد: «همان‌گونه که پیش‌تر اطلاع‌رسانی شده است، سلسله عملیات‌های ارتقا و نصب تجهیزات جدید شبکه با هدف افزایش تاب‌آوری خدمات و حفظ پایداری ارتباط کاربران از چندین ماه قبل آغاز شده و همچنان طبق برنامه‌ریزی ادامه دارد. در همین راستا تاکنون بسیاری از زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بروز و تجهیزات جدید نصب شده‌اند.
اختلال چند ساعته‌ای که روز گذشته بوجود آمد نیز به دلیل ایراد در یکی از همین تجهیزات بود و برای اطمینان از عدم تکرار چنین مشکلاتی طبق تصمیم واحد فنی، فاز بعدی عملیات ارتقا و نصب تجهیز جدید، امروز اجرا می‌شود.
لذا به اطلاع می‌رساند ارتباط کاربران از ساعت ۱۷ تا ۱۹ امروز با اختلال یا قطعی مواجه خواهد بود.»
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 118500 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.