تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
5

چرا ریخت و پاش ارزی؟/ اردوهای تیم‌های فوتبال را در داخل کشور برگزار کنید

تراکتور در ترکیه اردوی امادگی دایر کرد.پرسپولیس به زودی عازم ترکیه خواهد شد.استقلال برپایی اردوی امادگی را در کشور ترکیه در دستور کار دارد،سایر باشگاه ها در آستانه سفر به ترکیه یا سایر کشورها قرار دارند. قطعا برای سفر دایر شدن اردو های امادگی در آن سوی مرزها قرار نیست ریالی هزینه شود. با این […]



تراکتور در ترکیه اردوی امادگی دایر کرد.پرسپولیس به زودی عازم ترکیه خواهد شد.استقلال برپایی اردوی امادگی را در کشور ترکیه در دستور کار دارد،سایر باشگاه ها در آستانه سفر به ترکیه یا سایر کشورها قرار دارند. قطعا برای سفر دایر شدن اردو های امادگی در آن سوی مرزها قرار نیست ریالی هزینه شود.
با این حساب مشخص است که هزینه دلاری هنوز از چرخه خارج نشده است.با توجه به دستور العمل های صادر شده هیچ تغییری دیده نمی شود. گویا قرار است فقط در جذب بازیکن ومربی خارجی قرار دادهای دلاری منعقد نشود ،ولی برای دایر شدن اردو های آمادگی آن هم با هزینه های دلاری هیچ منعی وجود ندارد.
این در حالی ست که با توجه به چهار فصل بودن کشورمان،این فضا مهیا ست تا به جای سفر به خارج از کشور ، اردوهای امادگی را با هزینه های ریالی در کشور خودمان دایر کرد. باید جلو ریخت وپاش ها را گرفت تا تغییرات با توجه به صدور دستور العمل ها در تمام ابعاد احساس شود.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6955 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید