تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

کپی‌ برابر اصل!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، نیروهای روسی پس از تصرف آودیئیفکا تصویری جالب از ماکت نمونه یک به یک رادار آرایه‌فازی سه‌بعدی MPQ-64 سنتینل اف۱ سامانه NASAMS را منتشر کره‌اند. احتمالا در نگاه اول و بدون خواندن متن پست، شما فکر کنید این یک دیش رادار واقعی است چرا که […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، نیروهای روسی پس از تصرف آودیئیفکا تصویری جالب از ماکت نمونه یک به یک رادار آرایه‌فازی سه‌بعدی MPQ-64 سنتینل اف۱ سامانه NASAMS را منتشر کره‌اند.

احتمالا در نگاه اول و بدون خواندن متن پست، شما فکر کنید این یک دیش رادار واقعی است چرا که ماکت فوق با جزئیات نسبتا خوبی ساخته شده، به شکلی که حتی از روی زمین و فاصله نزدیک هم ممکن است نیروی دشمن را فریب دهد، چه برسد از روی شناسایی هوایی و از طریق پهپادها.

پشت ماکت MPQ-64 جای چند ترکش که احتمالا حاصل اصابت گلوله توپخانه در اطراف آن باشد وجود دارد و جنس ماکت که از نوع چوب است را هم مشخص می‌کند.رادار MPQ-64 از دیش چرخان استفاده می‌کند و ۳۶۰ درجه از محیط خود را تا حداکثر ۷۵ کیلومتر پوشش می‌دهد، این رادار هردو نقش کشف و کنترل آتش سامانه NASAMS را برعهده دارد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114471 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.