تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۲۷
1

کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس « ناسالم » شد

بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲) شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۱۱۶ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد؛ به طوری که ۱۲ ایستگاه در وضعیت قابل قبول قرار دارند و عدد شاخص در ۱۴ ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس […]



بر اساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲) شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد ۱۱۶ و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد؛ به طوری که ۱۲ ایستگاه در وضعیت قابل قبول قرار دارند و عدد شاخص در ۱۴ ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. همچنین، در ۶ ایستگاه وضعیت ناسالم برای همه یا قرمز ثبت شده است.
بر اساس این گزارش؛ شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۸۹ و وضعیت قابل قبول قرار داشت.
تهران از ابتدای امسال تاکنون ۸ روز هوای پاک، ۷۶ روز قابل قبول و ۷ روز ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۲ روز هوای پاک و ۶۱ روز هوای قابل قبول، ۲۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۳ روز هوای ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک را تجربه کرده بودند.
بیشتر بخوانید:
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران
هشدار زرد هواشناسی و مدیریت بحران به تهرانی‌ها
۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13942 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید