تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
2

گرگی که بوی ماری‌جوآنا می‌دهد!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از این حیوانات که سازگاری آن عجیب بوده‌است، گرگ یال‌دار است. بیشتر بخوانید: ساختمان غول‌پیکری که در حال فرورفتن در خاک است!/ عکس عکس| روش شگفت انگیز این ماشین چینی همکار ایران خودرو برای پارک دوبل چیزهای غیرعادی در مورد گرگ یال دار وجود دارد. این روباه که به عنوان […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از این حیوانات که سازگاری آن عجیب بوده‌است، گرگ یال‌دار است.
بیشتر بخوانید:
ساختمان غول‌پیکری که در حال فرورفتن در خاک است!/ عکس
عکس| روش شگفت انگیز این ماشین چینی همکار ایران خودرو برای پارک دوبل
چیزهای غیرعادی در مورد گرگ یال دار وجود دارد. این روباه که به عنوان “روباه پایه‌دار” شناخته می‌شود، بلندترین گونه در بین گونه‌های سگ سانان است، اما در واقع روباه به نظر می‌رسد. تصور می شود که پاهای بزرگ گرگ به او امکان می‌دهد تا در علفزارهای بلند ساوانا که آن را خانه می‌نامد جست و جو کند. پوست متمایز آن نیز شبیه هیچ گونه دیگری نیست.

اما غیر معمول ترین ویژگی آن بوی ادرار آن است که بوی ماری جوانا می دهد. به اندازه کافی عجیب، دانشمندان بر این باورند که این بو هشداری برای سایر گرگ های یال دار است تا از چمن خود دوری کنند.
گرگ یال دار بیشتر از بسیاری از حیوانات پیرازین ها را دفع می کند. دانشمندان فکر می‌کنند که این راهی برای علامت‌گذاری قلمرو آن است و روشن می‌کند که دیگر گرگ‌های یال‌دار باید دور بمانند.
منبع: DISCOVER
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 29395 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.