تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۹
3

۱۴ هزار واحد کاهش در ۳۰ دقیقه/ شاخص کل بورس کانال ۲ میلیونی را از دست می‌دهد؟

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار تا این لحظه از معاملات با کاهش ۰.۷ درصدی روبه‌رو شده است و به سطح ۲ میلیون و ۷ هزار واحدی رسیده است. نمادهای فولاد و فملی و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل گذاشتند و در تاثیرگذاران بر شاخص نماد مثبتی […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ شاخص کل بورس اوراق بهادار تا این لحظه از معاملات با کاهش ۰.۷ درصدی روبه‌رو شده است و به سطح ۲ میلیون و ۷ هزار واحدی رسیده است.

نمادهای فولاد و فملی و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل گذاشتند و در تاثیرگذاران بر شاخص نماد مثبتی دیده نمی‌شود.

شاخص کل هم وزن نیز تا این لحظه از معاملات پابه‌پای شاخص کل کاهش یافته است و با ریزش ۰.۸۶ درصدی به سطح ۷۰۲ هزار واحدی رسیده است.

ارزش معاملات خرد بازار سهام تا به این لحظه به ۱۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

گروه بانکی و خودرویی تا به این لحظه بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.

سرانه خرید اشخاص حقیقی نیز تا به این لحظه از معاملات به ۲۰.۷ میلیون تومان و سرانه فروش آن‌ها به ۲۱.۸ میلیون تومان رسیده است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5165 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید