تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
4

آغاز تغییری بزرگ در گوشی‌های شیائومی

تینا مزدکی_شیائومی در ماه اکتبر اعلام کرد سیستم‌ عاملی که از «اندروید» برداشت شده بود، با نام «HyperOS» منتشر خواهد شد و در نهایت این نرم‌افزار اصلاح شده را در کنار گوشی هوشمند سری Xiaomi ۱۴ در چین منتشر کرد. بیشتر بخوانید: اکنون، این شرکت جزئیات عرضه جهانی «HyperOS» را ارائه کرده است. در سه […]



تینا مزدکی_شیائومی در ماه اکتبر اعلام کرد سیستم‌ عاملی که از «اندروید» برداشت شده بود، با نام «HyperOS» منتشر خواهد شد و در نهایت این نرم‌افزار اصلاح شده را در کنار گوشی هوشمند سری Xiaomi ۱۴ در چین منتشر کرد.
بیشتر بخوانید:

اکنون، این شرکت جزئیات عرضه جهانی «HyperOS» را ارائه کرده است. در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ این نرم‌افزار به ۹ دستگاه عرضه خواهد شد. این سری دستگاه‌ها عبارتند از Xiaomi ۱۳ Ultra، ۱۳ Pro، ۱۳، ۱۳T Pro، ۱۳T، Redmi Note ۱۲، Redmi Note ۱۲S، Xiaomi Pad ۶ و Poco F۵.

با توجه به گفته شیائومی، کاربران واجد شرایط به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، اما عرضه آن تدریجی خواهد بود. «HyperOS» برای تامین انرژی تلفن، خانه و حتی ماشین کاربران ساخته شده است. جدای از تغییر سبک بصری جزئی، سیستم‌عامل هسته سریع‌تری دارد، سبک‌تر از MIUI است و سریع‌تر نصب می‌شود.
منبع: gsmarena
بیشتر بخوانید:

۵۸۳۲۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 96753 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.