تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
1

استتار بسیار حرفه‌ای ناوشکن کلاس یوتبری/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش عصرایران، در تصویر زیر یک ناوشکن کلاس یوتبری (Göteborg-class) نیروی دریایی سوئد حضور دارد که به خوبی استتار شده است. استتار این ناوشکن موجب شده تا تشخبص آن از محیط اطراف بویژه از فاصله دور غیر ممکن باشد. یوتبری یک کلاس ناوشکن سوئدی مربوط به دوران جنگ جهانی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش عصرایران، در تصویر زیر یک ناوشکن کلاس یوتبری (Göteborg-class) نیروی دریایی سوئد حضور دارد که به خوبی استتار شده است. استتار این ناوشکن موجب شده تا تشخبص آن از محیط اطراف بویژه از فاصله دور غیر ممکن باشد.

یوتبری یک کلاس ناوشکن سوئدی مربوط به دوران جنگ جهانی دوم بود. این کلاس که بین سال های ۱۹۳۶ تا ۱۹۴۱ ساخته شد، به عنوان ناوشکن اسکورت و محافظ طراحی شد. در مجموع، شش کشتی در این کلاس ساخته شدند که شامل اچ ام اس یوتبری، اچ ام اس استکهلم، اچ ام اس مالمو، اچ ام اس کارلسکرونا، اچ ام اس یوله و اچ ام اس نورشوپینگ بودند.
پس از جنگ جهانی دوم، ناوشکن های این کلاس که به عنوان ناوچه بازسازی شدند، به خدمت در نیروی دریایی سوئد ادامه دادند. آخرین کشتی کلاس یوتبری در سال ۱۹۶۸ از رده خارج شد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114008 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.