تاریخ: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
2

از پروژه‌های غنوش چه خبر؟

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال  شرکت نوش مازندران با نماد غنوش نسبت به پروژه‌های در دست اقدام خود شفاف‌سازی کرده است. شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرده است که موانع دریافت علامت استاندارد برای تولید آب آشامیدنی رفع گردیده و بر اساس قول مساعد کارشناسان استاندارد استان مازندران مجوز استاندارد […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال  شرکت نوش مازندران با نماد غنوش نسبت به پروژه‌های در دست اقدام خود شفاف‌سازی کرده است.

شرکت در اطلاعیه خود اعلام کرده است که موانع دریافت علامت استاندارد برای تولید آب آشامیدنی رفع گردیده و بر اساس قول مساعد کارشناسان استاندارد استان مازندران مجوز استاندارد تولید آب آشامیدنی در مهر ماه سال جاری صادر خواهد شد و حداکثر سه هفته پس از دریافت شماره استاندارد به منظور چاپ شماره استاندارد بر روی لیبل و تولید این محصول آغاز می‌گردد.

در خصوص طرح تولید پنکتین از پوست مرکبات نیز شرکت اعلام کرده است که ایت طرح به بهره‌برداری رسیده است و همانطور که در گزارشات تفسیری عنوان گردید عدم تولید این محصول با تناژ پیش‌بینی شده به دلیل بروز مشکلات فنی، استفاده از پوست تر در فرآیند تولید و قطعی گاز کارخانه در فصل برداشت مرکبات بود که با تغییرات، تعمیرات و تهمیدات در نظر گرفته شده در سال جاری تولید این محصول از ابتدای آذر ماه همزمان با دزیافت پرتقال و شروع تولید کنسانتره پرتقال آغاز خواهد گردید.

شپترو

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ گاز خوراک و سوخت در سال ۱۴۰۲ به استحضار می رساند عطف به نامه شماره ۱۳۵۹۸/۱۲۲ مورخ ۱۳/۰۶/۱۴۰۲ آن سازمان محترم مبنی بر اجرای مفاد دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به استحضار می رساند که باعنایت به اخبار و شایعات منتشر شده در رسانه ها در ارتباط با تصویبنامه هئیت وزیران مبنی بر اصلاح تصویبنامه شماره۱۶۸۵۰/م/ت/۶۱۱۶۹ مورخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۲ درخصوص نرخ گاز خوراک و سوخت در سال ۱۴۰۲ ،نرخ گاز از ۲۰،۰۰۰ ریال به ۴۰،۰۰۰ ریال در هر متر مکعب از تیرماه سال جاری تغییرکرده است و باعث افزایش قیمت تمام شده محصولات این شرکت خواهد شد.لازم به ذکر است گاز مصرفی در شرکت پتروشیمی آبادان(سهامی عام) بعنوان سوخت تلقی می گردد.

غنوش

شفاف سازی درخصوص طرحهای توسعه :

با احترام در خصوص شفاف سازی پروژه های در دست اقدام به استحضار سهامداران محترم می رساند : موانع دریافت علامت استاندارد برای تولید آب آشامیدنی رفع گردیده و بر اساس قول مساعد کارشناسان استاندارد استان مازندران مجوز استاندارد تولید آب آشامیدنی در مهر ماه سال جاری صادر خواهد گردید و حداکثر سه هفته پس از دریافت شماره استاندارد به منظور چاپ شماره استاندارد بر روی لیبل و تولید لیبل تولید این محصول آغاز می گردد . در خصوص طرح تولید پکتین از پوست مرکبات ، به استحضار میرساند این طرح به بهره برداری رسیده است و همانطور که در گزارشات تفسیری عنوان گردید عدم تولید این محصول با تناژ پیش بینی شده بدلیل بروز مشکلات فنی ، استفاده از پوست تر در فرآیند تولید و قطعی گاز کارخانه در فصل برداشت مرکباب بود که با تغییرات ، تعمیرات و تمهیدات در نظر گرفته شده در سال جاری تولید این محصول از ابتدای آذر ماه همزمان با دریافت پرتقال و شروع تولید کنسانتره پرتقال آغاز خواهد گردید . لازم به توضیح است تولید کنسانتره مرکبات از آبان ماه با دریافت میوه نارنگی و تولید کنسانتره نارنگی آغاز می گردد و شروع تولید کنسانتره پرتقال که مواد اولیه تولید پکتین (پوست پرتقال) را تأمین می نماید از ابتدای آذر ماه خواهد بود . در خصوص ظرفیت تولید این محصول به استحضار میرساند که ظرفیت اسمی خط تولید پکتین ۲۰۰ تن در سال می باشد که با توجه به مدت زمان چهار ماهه فصل دریافت پرتقال تولید این محصول برای سال جاری ۱۲۰ تن در نظر گرفته شده است . بدیهی است خشک کردن پوست مرکبات زمان نگهداری آنرا افزایش داده و با انباشت پوست خشک مازاد و تولید پکتین از پوست خشک انبار شده در ۹ ماهه ابتدای سال برای سال آینده رسیدن ظرفیت عملی به ظرفیت اسمی امکان پذیر خواهد بود .

فسوژ

خرید خاک پر عیار سرب :

به منظور استفاده از ظرفیت خالی خود، اقدام به خرید ۲۰۰۰ تن خاک پرعیار سرب با عیار حدود ۲۰ درصد از شرکت نیکو معدن زاگرس(سهامی خاص) نموده است. مبلغ قرارداد ۱۸۷ میلیارد ریال می‌باشد و سود خالص برآوردی حاصل از خاک خریداری شده حدوداً به مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال می‌باشد.

وبانک

برگزاری مزایده :

موضوع مزایده : عرضه سهام شرکت دوده صنعتی پارس

موضوع مزایده :عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری شفادارو

 

 

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 52481 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید