تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
3

تصویب صریح ممنوعیت استفاده از فیلترشکن برای اولین بار

به گزارش خبرآنلاین، شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ای را ابلاغ کرده است که براساس آن، قرار است دسترسی کاربران به سکوهای پرمخاطب خارجی امکان‌پذیر می‌شود. محمد کشوری کارشناس حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از زاویه‌ای دیگر به این مصوبه نگاه کرده است. او در توییتر نوشت: «مصوبه‌ مشهور به «ایجاد پوسته برای پلتفرمهای خارجی» که […]



به گزارش خبرآنلاین، شورای عالی فضای مجازی مصوبه‌ای را ابلاغ کرده است که براساس آن، قرار است دسترسی کاربران به سکوهای پرمخاطب خارجی امکان‌پذیر می‌شود.
محمد کشوری کارشناس حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از زاویه‌ای دیگر به این مصوبه نگاه کرده است.

او در توییتر نوشت: «مصوبه‌ مشهور به «ایجاد پوسته برای پلتفرمهای خارجی» که دیروز خبرش آمد را خواندم. به نظرم با انچه منعکس شد متفاوت است و بعید است موجب تغییر در وضع دسترسی به تلگرام و توییتر و.. شود. نکته مهمتر آنکه برای اولین بار صراحتاً استفاده از فیلترشکن ممنوع شده است. (بجز در موارد دارای مجوز)»

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114044 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.