تاریخ: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۹
1

تانک عجیب روس‌ها در نبرد با اوکراین/ فیلم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، همانطور که می‌دانید نصب چنین ساختاری سبب افزایش محدودیت دید خدمه و زاویه آتش (به سبب محدودیت چرخش برجک)، محدودیت تحرک (به سبب افزایش وزن و ساختار کلی زره) می‌شود. علاوه بر این به سبب باز بودن این زره در نواحی عقبی و جلویی کماکان […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، همانطور که می‌دانید نصب چنین ساختاری سبب افزایش محدودیت دید خدمه و زاویه آتش (به سبب محدودیت چرخش برجک)، محدودیت تحرک (به سبب افزایش وزن و ساختار کلی زره) می‌شود. علاوه بر این به سبب باز بودن این زره در نواحی عقبی و جلویی کماکان تانک در معرض تهدید پهپادهای انتحاری خواهد بود.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119733 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.