تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
2

شلیک موشک آمریکایی از جنگنده روسی/ یک رویداد استثنایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موشک ای‌جی‌ام-۸۸ هارم (AGM-88 HARM) یک موشک تاکتیکی مافوق صوت هوا به زمین ضد رادار ساخت آمریکا است که در اختیار اوکراین قرار گرفته است. اوکراین برای شلیک این موشک از جنگنده‌های میگ ۲۹ استفاده می‌کند که یادگار دوران شوروی است و جنگنده‌ای روسی تلقی می‌شود. پیش از جنگ اوکراین کمتر […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موشک ای‌جی‌ام-۸۸ هارم (AGM-88 HARM) یک موشک تاکتیکی مافوق صوت هوا به زمین ضد رادار ساخت آمریکا است که در اختیار اوکراین قرار گرفته است.
اوکراین برای شلیک این موشک از جنگنده‌های میگ ۲۹ استفاده می‌کند که یادگار دوران شوروی است و جنگنده‌ای روسی تلقی می‌شود.
پیش از جنگ اوکراین کمتر کسی به این ترکیب فکر می‌کرد اما حمایت غرب از اوکراین در جنگ با روسیه سبب شد که این ترکیب هم رنگ واقعیت به خود بگیرد.
بر اساس گزارش پارتیزان، اخیرا ویدئویی از شلیک موشک ضدرادار AGM-88 هارم توسط جنگنده میگ-۲۹ فالکروم نیروی هوایی اوکراین در شمال شرقی این کشور منتشر شده است.
در این ویدئو، میگ-۲۹ اوکراینی به موشک ضدرادار هارم مسلح است و موشک را نیز شلیک کرده و سپس اقدام به بریک به سمت چپ می‌کند.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110597 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.