تاریخ: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
1

تغییر ساعت کار متروی تهران از شنبه/ جزئیات

بنا بر اعلام شرکت متروی تهران، هم‌زمان با تغییرساعت کار اداره ها، ساعت شروع خدمات‌رسانی مترو از شنبه ۱۸ شهریور در خطوط درون‌شهری در روزهای غیرتعطیل از پنج و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز می‌شود و تا ۲۲ ادامه دارد. ساعت کار مترو در خط ۵ همانند گذشته از ساعت پنج و ۲۰ آغاز می‌شود. سرویس‌دهی […]



بنا بر اعلام شرکت متروی تهران، هم‌زمان با تغییرساعت کار اداره ها، ساعت شروع خدمات‌رسانی مترو از شنبه ۱۸ شهریور در خطوط درون‌شهری در روزهای غیرتعطیل از پنج و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز می‌شود و تا ۲۲ ادامه دارد.
ساعت کار مترو در خط ۵ همانند گذشته از ساعت پنج و ۲۰ آغاز می‌شود.
سرویس‌دهی در خطوط هفت‌گانه متروی تهران و حومه در روزهای جمعه و تعطیل ازساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.
ساعت کار متروی تهران از ۱۵ خرداد با توجه به تغییر ساعت آغاز بکار اداره‌ها برای مدیریت مصرف انرژی از پنج و ۳۰ به چهار و۳۰ تغییر کرده بود.
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 45493 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید