تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۴

تکذیب کشته‌شدن اتباع افغانستانی توسط مرزبانان ایران/ عکس

️سرهنگ رضا شیراوژن، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا اظهار کرد: انتشار تصاویر اتباع افغانستانی کشته‌شده توسط نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی در فضای مجازی، شیطنت برخی رسانه‌های معاند است. وی افزود: در روزهای گذشته هیچ‌گونه برخورد مسلحانه‌ای بین نیروهای مرزبانی جمهوری‌ اسلامی ایران و متجاوزان مرزی در حوزه مرز مشترک جمهوری‌اسلامی ایران با کشور […]



️سرهنگ رضا شیراوژن، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا اظهار کرد: انتشار تصاویر اتباع افغانستانی کشته‌شده توسط نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی در فضای مجازی، شیطنت برخی رسانه‌های معاند است.
وی افزود: در روزهای گذشته هیچ‌گونه برخورد مسلحانه‌ای بین نیروهای مرزبانی جمهوری‌ اسلامی ایران و متجاوزان مرزی در حوزه مرز مشترک جمهوری‌اسلامی ایران با کشور افغانستان انجام نشده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: ️از ساعاتی قبل تصویری در فضای مجازی در حال انتشار است و ذیل آن اشاره می‌شود که پیکرهای به‌زمین‌مانده در این تصویر مربوط به تعدادی از اتباع کشور افغانستان است که در حال عبور غیرقانونی از مرز توسط نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران کشته شده‌اند که البته این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10787 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید