تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
2

دریافت سیگنالی عجیب از اعماق فضا/ این پیام از موجودات فرازمینی است؟

این سیگنال به‌صورت یک شلیک رادیویی سریع (FRB) که یک انفجار فوق‌العاده قدرتمند از امواج رادیویی کیهانی است، توسط تلسکوپ رادیویی ASKAP CSIRO واقع در استرالیا شناسایی شد. گفته می‌شود FRB کشف شده از دورترین فاصله ثبت شده آمده است. این رویداد در مجله ساینس در ۱۹ اکتبر، توسط Eurekalert منتشر شد. انفجار رادیویی سریع […]



این سیگنال به‌صورت یک شلیک رادیویی سریع (FRB) که یک انفجار فوق‌العاده قدرتمند از امواج رادیویی کیهانی است، توسط تلسکوپ رادیویی ASKAP CSIRO واقع در استرالیا شناسایی شد. گفته می‌شود FRB کشف شده از دورترین فاصله ثبت شده آمده است.
این رویداد در مجله ساینس در ۱۹ اکتبر، توسط Eurekalert منتشر شد.
انفجار رادیویی سریع در ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ توسط یک تیم جهانی به رهبری دکتر استوارت رایدر از دانشگاه مک کواری و رایان شانون، دانشیار دانشگاه فناوری سوئینبرن شناسایی شد.
ستاره‌شناسان نتوانسته‌اند دقیقاً مشخص کنند که FRB را چه کسی یا چگونه ارسال کرده است.
بیشتر بخوانید:

اما آنها تئوری‌هایی دارند که می‌تواند ناشی از برخورد کهکشان‌ها یا ارتباطات بیگانگان باشد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 70508 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.