تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۲۱
2

دستاورد جدید سایپا/ حذف آپشن‌های کوییک اس؟/ عکس

گروه خودروسازی سایپا اخیرا همانند ایران خودرو به حذف آپشن‌های محصولات خود روی آورده و امکاناتی که کمتر به چشم می‌خورند نظیر عایق حرارتی میان منبع اگزوز و کف صندوق محصولات خود را حذف کرده، اما این پایان ماجرا نبود و سایپا به تازگی چند آپشن کوییک اس را نیز برداشته است. حذف چند آپشن […]



گروه خودروسازی سایپا اخیرا همانند ایران خودرو به حذف آپشن‌های محصولات خود روی آورده و امکاناتی که کمتر به چشم می‌خورند نظیر عایق حرارتی میان منبع اگزوز و کف صندوق محصولات خود را حذف کرده، اما این پایان ماجرا نبود و سایپا به تازگی چند آپشن کوییک اس را نیز برداشته است.
حذف چند آپشن از کوییک S
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد سایپا با هدف کاهش هزینه‌ها تصمیم گرفته تا غربیلک فرمان این خودرو که از نوع Dشکل با ظاهری جذاب بوده را حذف کرده و به جای آن غربیلک معمولی کوییک و تیبا را نصب کند.

علاوه بر این، گروه خودروسازی سایپا برچسب دودی شیشه عقب این خودرو که قیمت آن بسیار کم بود را نیز برداشته است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25599 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.