تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
1

رقیب آسیایی سوخو روی ریل تولید/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق اعلام دیفنس نیوز، کره جنوبی قصد دارد در سال ۲۰۲۴ تعداد ۴۰ هواپیما تولید کند. طراحی و تولید KF-21 باید در سال ۲۰۲۶ به پایان برسد. براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، کرهKF-21 را برای جایگزینی جنگنده های F-4 و F-5 ساخته است و قصد دارد تا سال ۲۰۳۲، در مجموع […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق اعلام دیفنس نیوز، کره جنوبی قصد دارد در سال ۲۰۲۴ تعداد ۴۰ هواپیما تولید کند. طراحی و تولید KF-21 باید در سال ۲۰۲۶ به پایان برسد.

براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، کرهKF-21 را برای جایگزینی جنگنده های F-4 و F-5 ساخته است و قصد دارد تا سال ۲۰۳۲، در مجموع حدود ۱۲۰ هواپیمای نسل ۴++ داشته باشد.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113350 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.