تاریخ: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
1

سرناسازگار حقیقی‌ها با بورس / خروج پول سنگین دوباره رقم خورد

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ حقیقی‌ها که در روز گذشته معاملاتی ورود پول ۹۳ میلیاردی را به بورس رقم زده بودند امروز خروج پول ۵۶۶ میلیاردی را از بورس رقم زدند. این خروج پول سنگین منجر به نوسان منفی سهام در یک ساعت پایانی معاملات شد. ارزش معاملات خرد نیز امروز با کاهش ۶۰۰ میلیارد […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ حقیقی‌ها که در روز گذشته معاملاتی ورود پول ۹۳ میلیاردی را به بورس رقم زده بودند امروز خروج پول ۵۶۶ میلیاردی را از بورس رقم زدند.

این خروج پول سنگین منجر به نوسان منفی سهام در یک ساعت پایانی معاملات شد.

ارزش معاملات خرد نیز امروز با کاهش ۶۰۰ میلیارد تومانی نسبت به روز گذشته معاملاتی همراه شد که نشانه خوبی برای بورس نمی‌باشد.

رصد جریان پول و ارزش معاملات طی روزهای آتی بسیار حائز اهمیت می‌باشد و در صورت افزایش ارزش معاملات می‌توان به رشد بورس امیدوار بود.

نقشه بازدهی بازار سرمایه

روند معاملات بازار سهام

رویدادهای مهم

معاملات بورس کالا

عرضه‌های ذوب آهن اصفهان در بورس کالا

عرضه گندله سنگ‌آهن گل‌گهر

عرضه آهن اسفنجی فولاد خوزستان

عرضه گندله سنگ آهن چادرملو

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 42897 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید