تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۲
2

عجیب اما واقعی؛ زوجی که برای خرید آیفون، نوزاد خود را فروختند

نادیا زکالوند: هفته گذشته رسانه‌های هند، خبر شوکه‌کننده‌ای از یک زوج جوان اهل بنگال غربی منتشر کردند که موجب تعجب و البته خشم بسیاری از مردم شد. این زوج آنقدر علاقه به خرید جدیدترین آیفون اپل داشتند که نوزادشان را فروختند تا یکی از این آیفون‌ها را بخرند. همسایه‌های این زن و شوهر وقتی آن […]



نادیا زکالوند: هفته گذشته رسانه‌های هند، خبر شوکه‌کننده‌ای از یک زوج جوان اهل بنگال غربی منتشر کردند که موجب تعجب و البته خشم بسیاری از مردم شد. این زوج آنقدر علاقه به خرید جدیدترین آیفون اپل داشتند که نوزادشان را فروختند تا یکی از این آیفون‌ها را بخرند.
همسایه‌های این زن و شوهر وقتی آن دو را دیدند که با آیفون ۱۴ خود سعی در جلب توجه دارند، متعجب شدند. چراکه این زوج درآمد ماهانه ناچیزی داشتند و از پس هزینه‌های زندگی‌شان هم به‌راحتی برنمی‌آمدند و بعید بود بتوانند چنین تلفن همراه گرانقیمتی بخرند؛ به‌ویژه اینکه پسر ۸ ماهه آنها به‌طرز مشکوکی ناپدید شده بود و این زن و شوهر کوچکترین نگرانی بابت نوزادشان نداشتند.
همسایه‌ها وقتی نتوانستند دلیل قانع‌کننده‌ای درباره ناپدید شدن نوزاد از این زوج دریافت کنند با اداره پلیس محلی تماس گرفتند و موضوع را گزارش دادند.

پلیس در بازجویی از این زن و شوهر دریافت آنها نوزاد ۸ ماهه خود را به یک زن فروخته‌اند تا بتوانند آیفون ۱۴ خریده و اطراف شهرشان سفر کنند و فیلم‌هایی را که تهیه می‌کنند در اینستاگرام خود قرار دهند. این زوج پیش از فروش پسرشان سعی کرده بودند دختر ۷ ساله‌شان را بفروشند که موفق نشده بودند.
پلیس این والدین ظالم و زنی که نوزاد را خریده بود به جرم قاچاق انسان دستگیر کرد.
منبع:
odditycentral

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24323 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید