تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
3

عجیب ترین تویوتا لندکروز دنیا که یک خانه متحرک است!/عکس

اهالی فن و بازار این وسیله نقلیه را Extreme ۳۳۰ ۶x۶ می‌نامد. چند ارتقاء در این تویوتا برای مدیریت شرایط ناهموار وجود دارد. ارت‌کروزر برای بهبود فاصله از زمین، محورهای پورتال را نصب می‌کند و برای سه محور، قفل‌های دیفرانسیل وجود دارد. اکسل میانی دارای عملکرد فرمان برای هندلینگ بهتر است. سیستم باد کردن مرکزی، […]



اهالی فن و بازار این وسیله نقلیه را Extreme ۳۳۰ ۶x۶ می‌نامد. چند ارتقاء در این تویوتا برای مدیریت شرایط ناهموار وجود دارد. ارت‌کروزر برای بهبود فاصله از زمین، محورهای پورتال را نصب می‌کند و برای سه محور، قفل‌های دیفرانسیل وجود دارد.

اکسل میانی دارای عملکرد فرمان برای هندلینگ بهتر است. سیستم باد کردن مرکزی، امکان باد کردن لاستیک را از راه دور در هنگام حرکت در جاده فراهم می‌کند و این سیستم می‌تواند از سنجش سرعت GPS برای تنظیم فشار بر اساس سرعت جاده استفاده کند.
برق از دو باتری ۵۵۵ آمپر ساعت تامین می‌شود. این سازه دارای ۸۱۰ وات پنل خورشیدی نیز است. اما ارت‌کروزر می‌گوید بسته به پیکربندی می‌تواند تا ۱۱۵۲ وات را نیز ادغام کند. یک اینورتر ویکترون ۳ هزار وات و دینام ۲۰۰ آمپر نیز وجود دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 37062 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.